Tasneem Nature Terapi Perut Kembung, Selesema, Batuk dan Sukar Tidur.

 

Tasneem Nature ialah produk yang menggunakan minyak terapi untuk membantu pelbagai maslaah kesihatan dan jiwa. Dengan menggunakan aroma dalam minyak balsam untuk merawat masalah yang sering terjadi pada bayi dan anak-anak kecil seperti Batuk, asma, perut kembung, susah untuk tidur dan jua dalam keadaan anxiety.

Balsam ini membantu bayi untuk tidur dengan selesa dan nyenyak tanpa masalah ketidakselesaan lagi. Tansneem Nature hanya menggunakan 100% bahan semulajadi, tanpa paraben, SLS, dan juga tiada bahan kimia yang berbahaya dan sangat selamat untuk kulit bayi dan anak-anak kecil.

Ianya hanya menggunakan minyak pati 100%, beewax, shea butter, olive oil, almond oil dan jua coconut oil. Aroma yang digunakan juga sangat lembut harumannya dan sangat menenangkan sekali gus memberikan aura yang selesa.


Terdapat 4 jenis balsam yang mengikut kesusaian masalah yang dialami oleh bayi dan kanak-kanak kecil.
  • Calm Time (Hijau)
  • Sleep Time (Ungu)
  • Tummy Time (Kuning)
  • Cough Time  (Merah Jambu)
  1. Calm Time (Hijau)
    Jika anda mengalami tantrum atau meragam hanya sapukan di tapak kaki, di belakang telinga, ubun-ubun  serta telapak kaki, kemudian berikan urutan yang lembut untuk menjadikan anak anda tenang dan mudah dipujuk.
  2. Sleep Time (Ungu)
    Bukan sahaja yang dewasa mengalami masalah imsonia malahan bayi dan kanak-kanak jua mengalami masalah tersebut kerana masalah hormon tidur yang tidak seimbang. Ianya mengandungi essential oil yang boleh menenangkan fikiran dan menaikkan hormon oxytocin untuk memberikan tidur yang nyenyak dan berkualiti.
  3. Tummy Time (Kuning)
    Maslaah perut kembung selalu terjadi pada bayi dan kanak-kanak kecil mereka juga mudah mengalami masalah sakit perut dan cirit-birit kerana usus yang masih belum matang. Hanya sapukann sedikit balsam ini pada perut dan telapak kaki. Insha Allah masalah ketidakselesaan perut mampu terawat.
  4. Cough Time (Merah Jambu)
    Batuk ialah penyakit yang sangat common berlaku kepada anak-anak namun ianya memberi ketidakselesaan kepada tekak dan paru-paru kanak-kanak kecil ini. Legakan masalah batuk dengan menyapukan balsam ini pada leher dan dada serta badan mereka.

Bagi anda yang mempunyai anak-anak kecil, I suggest untuk miliki keempat-empat balsam ini kerana sedikit sebanyak ianya akan membantu anak-anak anda dan anda sebagai ibu juga dapat menikmati masa rehat yang banyak apabila anak-anak anda tiada masalah selesema, batuk, meragam mahupun sakit perut.

Anak-anak selesa, Ibu Gembira.

Jangan lupa dapatkan produk Tasneem Nature ini daripada agen yang SAH.

Untuk maklumat lanjut, sila layari :
Tasneem Naturel Facebook
Tasneem Nature Instagram
www.tasneemnature.com

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com