SERUM MUKA TERBAIK DARI ZEETA

SERUM MUKA TERBAIK DARI ZEETA

ZEETA MAGIS AURA MAWAR

Apa itu Serum Zeeta Mawar ?
Serum Zeeta Mawar adalah Serum Muka yang boleh dikatakan sangat terbaik untuk kulit wajah. Ianya mengandungi pati air suling mawar untuk memastikan kulit selalu kelihatan muda. Cara segarkan muka dengan cepat adalah dengan menggunakan spray muka terbaik daripada Zeeta.

Serum ini boleh dikatakan sebagai serum jerawat, serum antipenuaan, serum muka yang bagus dan murah, serum muka untuk kulit berminyak. Hampir lebih dari 5 kelebihan mawar untuk kulit wajah anda.

Kelebihan Serum Mawar Zeeta
Ianya juga boleh dikatakan sebagai produk menghilangkan mengantuk. Antara petua menghilangkan mengantuk di pejabat adalah dengan menyembur beberapa kali serum Zeeta pada wajah dan banyakkan minum air suam. Produk keluaran Zeeta adalah cara menghilangkan jerawat dengan cepat. Cara hilangkan jerawat dengan serum ini adalah dengan mengambil kapas muka dan sembur serum pada kapas itu kemudian sapu pada jerawat. Ianya juga membantu kecutkan jerawat dengan cepat tanpa meninggalkan bekas jerawat cuma jangan cungkil jerawat dengan jari. Bagi mereka yan gemar memakai makeup Serum ini adalah yang terbaik kerana ianya memastikan makeup menjadi lebih tahan lama dan nampak lebih natural.

Cara Guna Serum Mawar Zeeta
Ianya sangat mudah untuk digunakan, malahan ianya sangat sesuai untuk di bawa kemana-mana. Hanya sembur pada wajah sebelum, semasa dan selepas pemakaian alat solek. Ianya juga boleh dibawa ke dalam solat kerana tidak mempunyai unsur bahan yang diragui. Jadi boleh sembur tanpa was-was.

Testimoni Terbukti Serum Mawar Zeeta
TESTIMONI ADALAH EDITOR SENDIRI


Saya adalah salah seorang testimoni yang boleh dipercayai, sudah hampir 3 botol saya gunakan serum muka terbaik dari Zeeta, aroma yang sangat menenangkan dan harum daripada mawar menjadikan aura semakin positif dan kulit wajah jauh lebih segar dan lembut. 'From my own reason' I boleh katakan ianya memang boleh dijadikan sebagai 'face primer, make-up base' dan 'makeup setting.' Paling best serum ni boleh mengecilkan liang pori yang berlubang-lubang tu dan pudarkan parut jerawat dengan lebih efektif. I sangat puas hati ! Bila tengah menaip pun I duduk sembur-sembur dekat wajah sebab ianya boleh buat mata segar dan dapat membantu menhilangkan mengantuk serta dapat fokus untuk menghasilkan kisah yang menarik di dalam blog. Memang last time sekali sembur, siap beli lagi berbotol-botol. Serum Zeeta Aura Magis ni I letak dalam peti ais memang betul-betul sejuk lah muka tiap kali sembur. Tapi semuanya dengan izin Allah, produk ini hanyalah sebagai tawakal untuk menjadikan muka senantiasa nampak bercahaya dan ber'aura' gitu.

LELAKI MODEN PUN BOLEH SEMBUR SERUM ZEETA

Bukan saya seorang sahaja testimoni tapi terlalu ramai 'cannot count with my fingers' tau. Serum ini bukan hanya untuk kaum perempuan malahan yang lelaki pun boleh mencuba sendiri.

TESTIMONI 'NON-REVIEWER'
Tadaa, yang bukan kaki review pun kata serum zeeta memang sangat best buat muka beliau glowing sampai last long gitu, jadi bagi anda yang nak merasa sendiri produk Zeeta ni kena cuba sendiri batu tahu kelebihannya, kalau tak cuba mana nak tahu kan? Lagipun bagi yang pernah mencuba sendiri seperti I, ianya memang buat kulit sangat sejuk, kalau muka terkena 'sunburn' ke boleh sembur je. Ikut jenis kulit you all, kalau untuk kulit I Alhamdulillah produk ni memang 'genius works like magic for my skin' gitu !

TESTIMONI KULIT SENSITIF


Bagi yang mempunyai masalah kulit sensitif, Dengan semburan Serum Zeeta dapat memperbaiki sel kulit rosak dan memperbaharui kulit wajah akibat kekeringan dan pengelupasan serta sangat sesuai untuk mereka yang mengalami kulit sensitif.


Nama Produk:
Serum Mawar Anti-Penuaan

Kandungan:
Pati Kelopak Bunga Mawar ,Vitamin C dan E

Kelebihan
:
<3 Semburan getaran aura mawar
<3 Memberi kesegaran serta merta
<3 Menyembuhkan luka dengan cepat
<3 Sembur dengan kerap untuk kesan menakjubkan.
<3 Mengekalkan keanjalan kulit wajah
<3 Mengecutkan dan menghilangkan jerawat

Cara Guna:
Semburkan ke wajah seberapa kerap yang anda mahukan untuk kesegaran yang
berpanjangan.

Harga:
RM20 sebotol untuk 70ml

Postage: RM6

Cara beli:
Whatsapp segera ke nombor 019-220 9069 / 013 330 8583 atau terus komen PM !

Facebook:
Zeeta Pakar Mawar 
Instagram: @zeetaofficial 
Website: www.zeeta.com.my

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com