Pikat hati si manja dengan sentuhan bersama Jayeon 98% Aloe Vera Fresh Soothing & Moisturising Gel



Pengenalan
Jayeon Cosmetics Sdn Bhd telah melancarkan produk Aloe Vera Fresh Soothing & Moisturising sejak pada Disember 2016 lalu dan ianya seratus peratus diimport dari Korea. Keunikan kecantikan dari Korea ini sangat berkualiti tinggi bermulalah dari ramuan serta pembungkusan produk. Dengan produk yang berkualiti tinggi, Jayeon yakin dapat menambat hati pengguna. Jayeon bermaksud 'nature' dan 'kind' yang membantu wanita untuk kelihatan cantik dan anggun serta menjadikan produk ini sebagai penyerlah daya peribadi setiap wanita.


Harga
Jayeon Aloe Vera Fresh Soothing & Moisturising Gel bersaiz 300ml dan setiap satu berharga hanyalah RM19.90, Sekali lagi di ingatkan belilah yang original dari pengeluar sendiri, harganya boleh dikatakan mampu milik, setiap bekas boleh dipakai hampir setahun bergantung kepada kuantiti pemakaian. Ianya dikatakan boleh diguna oleh semua jenis kulit.

Ramuan yang Natural seperti :
  • - Rosemary Leaf: Anti-bakteria, membaiki dan meratakan warna kulit.
  • - Green tea leaf: Antioksidan
  • - German Chamomile Flower/ leaf: Melegakan dan melembutkan kulit.
  • - Aloe Baradensis Leaf: Melembutkan dan melembapkan kulit.
  • - Byungpul Extract: Membaiki dan melegakan kulit.
  • - Licorice Root: Antioksidan, melegakan dan mencerahkan kulit.
  • - Mulberry Root: Mencerahkan, melembapkan dan melegakan kulit.
  • - Artemisia Absinthium (wormwood) Extract: Anti-bakteria dan melegakan kulit

 

Produk ini mampu melembabkan dan melegakan kulit kerana ianya diperbuat daripada jus asli daun Aloe Vera dari Clafornia Mountain sebanyak 98%. Urutan perlu dilakukan supaya produk menyerap masuk ke dalam kulit tanpa meninggalkan rasa melekit. Boleh digunakan keseluruhan badan dan ianya boleh bertindak sebagai pelembab, penyegar, pelindung sinaran matahari.


Sentuhan yang Bermakna untuk Si Manja.
Sebagai seorang ibu, anak-anak adalah sebagai peneman dan kawan paling rapat. Anak-anak juga memerlukan sentuhan lembut dari seorang ibu untuk menggalakan deria rangsangan dan juga perkembangan progresi kognitif.

Urutan yang lembut boleh membuatkan si manja berasa selesa dan selamat. Ianya mengalakkan keselesaan dan kelegaan pada kulit bayi. Dengan haruman gel Aloe Vera memberikan lagi waktu tidur yang nyenyak dan menghilangkan tekanan seharian.

Keakraban ibu dan si manja bertambah lebih kuat dan si ibu dapat melakukan kerja seharian tanpa stress dan bayi juga kurang ragamnya apbila mendapat sentuhan yang lembut penuh kasih sayang dari seorang ibu.


Urutan bersama Aloe Vera Gel dapat membantu menjadikan kulit sihat dan cantik malahan ianya tidak melekit serta menyejukkan kulit ketika musim panas.

Sila layari laman sosial Jayeon untuk mendapatkan informasi lanjut tentang produk ini :

Website: www.jayeoncosmetics.com
Facebook: www.facebook.com/jayeoncosmetics
Instagram: @jayeoncosmetics

Sebarang pertanyaan sila hubungi:
Yeong Huey Miin
E-mail: hueymiin@jayeoncosmetics.com

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com