Rêves Essential Oil & Diffuser Jewelry Officially Launched


Last time I sempat melawat ke Majlis Rêves Essential Oil & Diffuser Jewelry. Aksesori dan juga minyak essentials yang terdapat ketika majlis adalah produk utama yang ditengahkan dimana rantai gelang dan subang mempunyai ruang untuk diletakkan kapas di dalamnya yang direndam dengan haruman dari Reves Essential oils.

Setiap aksesori mempunyai hasil seni kreatif yang dihasilkan oleh Sin Yee Ho iaitu salah seorang creative director Rêves Essential Oil & Diffuser Jewelry. Manakala haruman essentials oil oleh Miss Riko Lee.

Rêves Essential Oil & Diffuser Jewelry adalah gabungan dari magic,kecantikan dan juga mimpi yang telah berjaya mewujudkan sebuah kumpulan yang mempunyai aura tenaga yang positif ! Pengasas telah mengalami banyak liku hidup sebelum beliau menemui rahsia alam! Rahsianya adalah manusia telah dilindungi dan dirahmati oleh kuasa alam namun tak ramai yang sedar kerana masyarakat kurang mempercayai dan sangat terhad. Selepas banyak melakukan kajian dan belajar, Pengasas Rêves Essential Oil & Diffuser Jewelry Rêves Essential Oil & Diffuser Jewelry akhirnya ingat menyebarkan kajiannnya secara senang, mudah dan terus kepada orang disekelilingnya, dan merahmati serta memberikan keembiraan kepada manusia di seluruh dunia.

Dengan wujudnya Rêves Essential Oil & Diffuser Jewelry ianya membantu anda untuk mengecapi mimpi anda tanpa ragu-ragu.


Salah satu hasil seni kreatif yang dihasilkan oleh SinYee.


Antara yang menarik, terdapat 2 jenis diffuser oils yang diberikan kepada yang hadir. Di mana yang Merah untuk Cinta sejati manakala yang hijau untuk Duit. Rahsiamya sapukan Diffuser Oil Hijau ke atas duit kemudian unakan duit tersebut duit tersebut akan bertambah menjadi banyak manakala yang merah akan menjadikan rakan-rakan sekeliling akan membuatkan mereka sayang akan anda. Good Luck. Haha.


Ciri-ciri Rêves Essential Oil & Diffuser Jewelry :
  • Aksesori yang mempunyai Dekorasi yang menarik dan unik untuk pemakai sama ada menggunakan 1 atau gabungan lebih dari aksesori.
  • Mengunakan Kristal Swarovski dan juga mutiara.
  • Hand-Made Design
  • Rekaan R&D untuk essential oils yang available untuk trailers atau bag.
  • Custom-made
  • Terdapat 5 bentuk aksesori : gelang, subang, rantai leher, key-chain dan gelang tangan.
  • Terdapat 4 haruman yang ada untuk di rendam di dalam kapas yang akan dimuatkan di dalam ruang kosong setiap aksesori.

Bagi anda yang memerlukan rawatan aura dalaman, anda boleh mencuba sendiri essentials oil ni dan bagi yang suka bergaya,  aksesori ini amat tepat jika anda nak ke mana-mana majlis kerana ianya sangat sesuai dipakai ketika kasual, ketika majlis makan malam atau pun ketika majlis cocktail.

Untuk maklumat lanjut sila layari facebook:
https://www.facebook.com/revesjewelry/

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com