Beratur Panjang Untuk Food Wang Boom Boom Shot

 

Food Wang Boom Boom Shot adalah MOLTEN LAVA terbaru di bandar yang berasal dari Taiwan. Boom Boom Shot menawarkan  letupan kecil di dalam mulut anda bersama inti yang kaya dengan Custard dan boleh didapati dalam dua perasa iaitu Coklat dan vanilla. Dengan mengabungkan  konsep inti/filling dari Japenese Taiyaki dan juga saiz tradisional kek telur, BBS memastikan anda dapat menikmatinya dengan sekali gigitan sahaja.


Menurut pembantu pengasas Boom Boom Shot, coklat dan vanilla akan dihidangkan sebagai perasa asas BBS pada waktu terdekat. BBS akan datan akan memperkenalkan banyak lagi perasa mengikut citarasa Malaysian, seperti durian BBS, Strawberry BBS dan pelbagai lagi.


Gaya waffle ketika masak, acuan ala ala bahulu, inti macam cream puff.. sekali makan meletup dalam mulut.. 😂😂 Wow meriahnya @FWBoomBoomShot Food Wang Boom Boom Shot di 4th level One Utama near the GSC guys .... Boom Boom Shot ni terdapat 2 flavors yang marvellous tau chocolate and vanilla !! #BoomBoomShot , #FoodWang

Suntikan coklat dan vanilla ke dalam BBS.


Pastikan terdapat sticker di bawah ye untuk anda memenangi patung hand made tiger.


Beratur panjang semata-mata untuk Boom Boom Shot !


Bersama Blogger famous @nisa_kay yang humble dan down-to-earth tau !


Bersama blogger blogger yang terkenal tanah air. haha

Boom Boom Shot officially launched pada 26 th November ( sabtu ) 3 petang semalam. Lokasi di 4th Floor 1 Utama Shopping centre New Wing ( bersebelahan U-Bowl Bowling Centre ) dan di hadapan GSC ! Jangan lupa cuba sendiri tau !

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com