11.11 > 12.12 Unboxing Box Of Joy From Lazada

 

Hi semua !
Syafiera again.

Hari ni my entri about a SPECIAL box from Lazada. Terdapat beberapa brand yang telah bekerjasama dengan Lazada disamping mengadakan pelbagai promosi untuk memenuhi kehendak pelanggan yang berada di Malaysia secara e-dagang. 11.11 adalah tarikh yang paling berhantu untuk mereka yang hantu shopping.

Revolusi talian secara LIVE ni menawarkan pelbagai tawaran menarik seperti diskaun sehingga 95% pada 11.11 dan juga Kod Kupon sebanyak RM11.

81% pelanggan setia Lazada adalah yang tinggal di luar Kuala Lumpur di mana mereka yang tinggal di kawasan luar bandar mempunyai akses yang sangat terhad untuk mendapatkan produk yang ingin mereka miliki. Dengan itu Lazada telah menawarkan jenama-jenama yang dikenali dengan akses tanpa untuk pengguna yang berada di luar bandar, kata Ketua Pegawai Eksekutif Lazada Malaysia Hans-Peter Ressel.

Nak tahu apa yang ada di dalam kotak 'Find Joy in Every Parcel' ni? Jom teruskan bacaan.

http://ho.lazada.com.my/SHJMDG?file_id=141034 

Lazada juga menawarkan pelbagai aktiviti menarik di laman utamanya seperti aktiviti 'spin the wheel' untuk anda mendapatkan kod kupon diskaun. Para pelanggan yang membeli produk dari Lazada berpeluang untuk memenangi hadiah penerbangan percuma dari AirAsia Big, termasuklah tawaran istimewa dari CIMB, Caltex, HSBC, Digi, Maxis, Domino Malaysia dan Maybank ketika 'Online Revolution' 2016 !

http://ho.lazada.co.id/SHJMHQ

Pelbagai jenama kegemaran rakyat Malaysia yang telah menawarkan barangan mereka pada harga yang berpatutan contohnya seperti tefal, nestle, nescafe, l'oreal, lactokid, sandisk, foodpanda dan pelbagai lagi dengan bertemakan 'BRANDS FOR ALL' untuk jualan 'Online Revolution' kali ini.


Antara barangan yang ada di dalam 'Box Of Joy' dari Lazada.

Jadi apa lagi, jangan lepaskan peluang anda untuk menikmati diskaun dan kupon yan ditawarkan dari Lazada. Selain dapat membantu anda berjimat anda juga dapat merasai pengalaman bershopping secara berhemah.

Jangan lupa shopping di LAZADA guys bermula 11.11.2016 !!

Untuk Box Of Joy REVIEW Click Di sini

So, jangan lupa tau. Esok ramai-ramai kita terjah laman web Lazada untuk shopping!!

Today Deal $50 Off : https://goo.gl/efW8E
So, jangan lupa tau. Esok ramai-ramai kita terjah laman web Lazada untuk shopping!!

Today Deal $50 Off : https://goo.gl/efW8Ef
So, jangan lupa tau. Esok ramai-ramai kita terjah laman web Lazada untuk shopping!!

Today Deal $50 Off : https://goo.gl/efW8E


Lazada Malaysia
 
 
Untuk maklumat lanjut, sila layari :
http://www.lazada.com.my/online-revolution/ 

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com