Watsons telah meraikan Member VIP dengan #PalingSyok Rewards !

September lalu kita menyaksikan betapa berjayanya Watsons Malaysia kini sehingga terdapat banyak reward bagi mereka yang menjadi VIP members Watsons bermula dari 1-27 September di Semenanjung Malaysia manakala 8 Sept-3Oktober di sabah dan sarawak.




Ianya adalah salah satu peluang untuk Watsons mengucapkan terima kasih kepada Member VIP yang telah memberi sokongan dari awal dengan memberikan pengalaman #PalingSyok dengan menghadiahkan Ganjaran kepada Watsons Members.

Kempen itu telah berlangsung di Live House Trec dan para hadirin telah dipertontonkan dengan sebuah video yang viral Watsons #PalingSyok yang kini berada di Watsons's Malaysia Facebook dan Youtube secara ammnya.




Watsons telah memberikan VIP members dengan 'money can't buy experience' melalui program yang menarik satu masa lalu dengan menawarkan tiket MTV World Stage pada 2015 dan Move Your Body Zumba 2015 menghimpunkan lebih  daripada 7,000 peserta.

Tahun ini, Member VIP telah diganjarkan dengan premier ekslusif X-Men : The Apocalypse Movie dan 2 orang VIP member yang bertuah telah memenangi tiket ke Melbournee dan Perth.

Tahun ini Watsons akan mengadakan Move Your Body Zumba yang akan berlangsung di Sunway Lagoon Oktober 2016 ini dengan memperkenalkan Instructor Zumba dari Colombia dan Australia dengan target seramai 5000 peserta yang akan berkumpul.

VIP member telah diberikan ganjaran dengan 50% SALE berlangsung dari September dan cash voucher bernilai RM200 apabila member membeli barangan sebanyak RM50 dalam single resit.

Watsons juga telah berkoloborasi dengan 11Street.my dalam menyambut Ulang tahun bersama Member VIP. Produk kesihatan kecantikan adalah produk yang  paling famous di kalangan pembeli.

Sebagai token kepada pembeli yang setia, 11street.my telah memberikan penghantaran percuma setiap pembelian atas RM50. Watsons juga telah memberikan kupon diskaun sebanyak 20% setiap pembeliaan.

For more information on Watsons #PalingSyok! campaign,
visit :



Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com