WATSONS MOVE YOUR BODY ZUMBA Pecah Buku Rekod Malaysia !

photo : Watsons

Watsons iaitu Peneraju utama farmasi kesihatan dan kecantikan berjaya menghimpunkan mereka yang suka berzumba sekali gus telah memecahkan buku rekod Malaysia. Watsons Move Your Body Zumba telah berjaya direkodkan sebagai 'Largest Participation For Glow In The Dark Zumba' - seramai peserta 5360 telah mendaftar untuk mengikuti aktiviti Zumba ini.



Sebagai meraikan Hari Ulang tahun kumpulan Watsons 175th penggunaan tema bercahaya pada waktu malam telah digunakan untuk menjadikan malam ulang tahun itu lebih seronok dan mengujakan di mana Watsons Move Your Body telah berjaya membawakan satu level yang baru. Tahun Lepas WATSONS Move Your Body telah berjaya memecahkan rekod buku Malaysia yang telah diadakan di Penang seramai lebih 7,000 peserta.

Photo : Watsons
 Zumba adalah salah satu aktiviti yang amat digemari oleh golongan remaja kerana ianya boleh membakar kalori dan pada masa yang sama menikmati proses tersebut. Zumba boleh di huraikan sebagai aktiviti yang menyeronokkan selain mengeluarkan peluh.

Watsons telah menjayakan kempen yang berinovatif dan berkuasa di dalam komuniti sekitar kita. Dengan menjanjikan ' Look Good, Feel Great' ialah sebagai salah satu usaha untuk menggalakkan rakyat Malaysia lebih sihat dan fit !

WATSONS MOVE YOUR BODY ZUMBA telah dimulakan dengan Pakar Zumba iaitu David Velez dari Columbia dan Michael Thomas dari Australia. WATSONS MOVE YOUR BODY ZUMBA jua telah di hoskan oleh radio Hitz FM, Arnold denan bertemakan 'Glow in the Dark' di sekitar Sunway Lagoon Beach !

Photo : Watsons
Penyerahan Sijil Buku Rekod Malaysia telah dianugerahkan kepada Caryn dan Danny setelah tamatnya sesi Zumba. Kemudia aktiviti diteruskan oleh non-stop TOP DJ termasuklah Jakeman & Skeletor, Leng Yein, Chuckiess & Whacboi dan H3.

Untuk maklumat lanjut, sila layari :

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com