SWITCH & SAVE : Tukar dan Jimat dengan Jenama Watsons.

photo : watsons

Pada bulan ini sahaja iaitu Oktober, Watsons dan selebriti tempatan telah memberikan galakkan untuk kempen 'Tukar dan Jimat.' Beli barangan berkualiti sekali gus dapat berjimat dari pembaziran. Watsons mempunyai cawangan di seluruh pelusuk Malaysia dan menjadikan sebagai farmasi utama untuk kecantikan dan kesihatan.

Watsons telah mengekalkan kualiti produk dan mempelbagaikan pelbagai jenama dari barangan penjagaan peribadi, keperluaan kecantikan, dan barangan kesihatan tanpa menjejaskan kualiti yang terbaik.

Setiap barangan yang ada di dalam farmasi Watsons telah diuji selama 18 bulan melalui proses penghasilan untuk memastikan barangan tersebut dalam keadaan yang berkualiti dan terbaik disampin itu sangat 'value for money.'




photo : watsons

Semasa di majlis Pelancaran, para hadirin serta selebriti yang berada di situ telah melalui sesi 'Switch Test' untuk melakukan pembandingan produk dari Watsons dan jenama lain tanpa mengetahui nama jenama tersebut. Sesi ini menggalakkan dan mendidik para hadirin dan ahli Watsons untuk membeli produk yang berkualiti dan sangat berpatutan.

Sempena kempen 'Switch and Save' dengan Jenama Watsons. Ahli VIP Watsons dan Pelanggan di alu-alukan untuk melihat Promosi yang menarik di Watsons seluruh Malaysia dan secara ONLINE di

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com