She Believed She Could So She Did Bangle - Gelang Tangan Emas untuk wanita mengecapi kejayaan.

 

Jadikan "She Believed She Could So She Did Bangle in GOLD" ini sebagai hadiah untuk menggalakkan wanita berjaya dalam usaha mereka tidak kira dalam bidang pekerjaan, pelajaran atau sebagai wanita yang mempunyai masa hadapan.

Ramai wanita dan gadis muda di luar sana tidak mendapat hak untuk meneruskan sesi pelajaran mereka. Pendidikan adalah salah satu senjata utama untuk wanita mengubah masa depan mereka dan melawan kemiskinan ! Jom berikan galakan dan sokongan anda untuk wanita-wanita mendapatkan peluang pendidikan sama rata supaya wanita-wanita dapat memajukan ekonomi sesebuah negara.




"She Believed She Could So She Did Bangle" ini disalutkan dengan emas dan perak dimana ianya adalah salah satu simbol yang sempurna untuk para wanita mampu melakukan sesuatu dengan jayanya !

"She Believed She Could So She Did Bangle" atau beliau percaya dia boleh jadi dia lakukan adalah salah satu motivasi yang sangat baik dan berkuasa untuk wanita-wanita di dunia mencapai Impian besar masing-masing.

Terdapat 2 saduran iaitu Emas dan Perak. (Gold & Silver)

Harga : RM376.99/setiap satu

Dengan setiap pembelian gelang ini, anda bukan sahaja dapat membantu wanita-wanita di negara yang sedang meningkat maju untuk mengecapi kejayaan, malahan ianya adalah sebagai peringatan untuk mempercayai diri anda sendiri untuk mengecapi kejayaan dalam hidup kerana ianya adalah sangat penting untuk menghasilkan wanita yang berjaya, bijaksana dan sekali gus menjadikan generasi akan datang lebih cemerlang dan terbilang !

Sila Layari :


BANTULAH GADIS MUDA INI UNTUK MENDAPATKAN HAK PENDIDIKAN

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com