Olay Regenerist™ atasi masalah Penuaan.

Di usia yang masih muda ini, wanita didalam lingkungan 26 tahun ke atas yang mementingkan penampilan diri agar senantiasa cantik dan remaja perlulah mengamalkan pemakanan yang sihat dan menggunakan produk yang sesuai untuk mengatasi masalah penuaan seperti kedutan, garisan halus, kulit mengelebeh dan liang pori terbuka luas.


Olay Regenerist™ antara produk yang terbaru yang boleh wanita masa mencuba sebagai alternatif kepada rawatan anti-penuaan. Olay Regenerist™ memperkenalkan  keluaran produk terbaru seperti pelembab 'micro-sculpting cream' dan 'Miracle Boost, youth pre-essence.' Kedua-duanya bertindak untuk menjadikan kulit lebih awet muda, tegang, anjal, kulit lebih hidrasi, nampak lebih lembut, bersinar dan berseri.


Olay Regenerist™ mengunakan bekas kaca untuk memastikan bahan di dalam produk kekal berkualiti tinggi. Penggunaan warna merah adalah sangat sesuai untuk memberikan aura supaya wanita dengan gaya hidup masa kini perlu menjaga penampilan agar senantiasa berkeyakinan tini apabila bertemu dengan orang ramai.


Olay Regenerist™ Advanced anti-ageing
Satu-satunya krim pelembab yang bertindak seperti 'micro-sculpting' untuk menjadikan kulit lebih tegang, lembut dan mempunyai kesan hidrasi yang tahan lama. Ianya diformulasikan dengan 'Hydra-Firming Complex' supaya kulit muda remaja sebelum umurnya.

My 1st Attempt : Krim pekat ni mudah meresap masuk ke dalam kulit selepas urutan wajah yang pertama. Urutan dengan menyapu krim dengan teknik tolakan ke atas supaya ianya dapat membentuk bentuk wajah lebih tegang dan anjal. Teknik ini membantu bentuk wajah nampak lebih tirus. Ianya tidak berminyak namun terasa kulit wajah lebih lembut dan 'supple.'


Olay Regenerist™ Miracle Boost Youth Pre-Essence
Mempunyai tekstur yang sangat lembut dan ringan. Ianya meresap ke dalam kulit dan mengaktifkan kulit epidermis untuk bertindak dengan lebih berkesan. Olay Regenerist™ Advanced anti-ageing dan Miracle Boost Youth Pre-Essence adalah gabungan penjagaan kulit yang paling tepat bertindak secara aktif untuk meresap ke dalam kulit tanpa rasa berminyak.


'Skin Energy Complex' di dalam 'Miracle Boost Youth Pre-Essence' menjadikan kulit lebih bertenaga dan memperkuatkan lagi pembentengan kulit untuk menjadikan kulit kelihatan lebih sihat.

'Pre-essence Miracle Boost Youth Pre-Essence' perlulah dipakai setelah muka dicuci secara bersih dan dipakai penyegar setelah itu diikuti dengan Olay Regenerist™ Advanced anti-ageing.

Penggunaan kedua-dua produk ini adalah tepat sekali untuk wanita yang sudah berusia 26 tahun dan ingin mengatasi masalah penuaan. Ianya tidak berminyak namun memberikan kulit lebih lembut bak sutera. Ianya juga meninalkan kesan harum yang berpanjangan.

Produk rangkaian Olay kini berada di Lazada bermula dari 25 September 2016. Apa tunggu lagi ?

Untuk Pembelian di LAZADA,
Sila Click pada Nama Produk

>> Olay Regenerist™ Advanced anti-ageing <<
RM 99.90
>> Olay Regenerist™ Miracle Boost Youth Pre-Essence <<
RM 63.80 Sebelum RM 79.90, Anda Jimat 20%

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com