ENCHANTEUR PARIS | Rahsia kulit cantik dan kesegaran sepanjang hari


Seleksi wangian mewah dari  ENCHANTEUR PARIS memberikan setiap wanita kesegaran tubuh badan menyeluruh sepanjang hari terutamanya cuaca panas di Malaysia membuatkan para wanita gemar mengunakan losyen dan serum untuk menjaga, melindungi dan memelihara kulit mereka sepanjang masa untuk memberi keyakinan pada diri.

Rangkaian ENCHANTEUR PARIS mampu menyerlahkan lagi pesona anda dengan penggunaan wangian yang memukau seperti EDT, Losyen badan, semburan wangian serta bebola deodoran untuk mencegah bau yang kurang senang malahan memberikan haruman yang menyenangkan terutamanya ketika berada di tempat ramai orang.

ENCHANTEUR PARIS boleh didapati dalam 3 variasi wangian yang memukau seperti :
  1. ENCHANTEUR PARIS Mon Amie
  2. ENCHANTEUR PARIS Belle Amour
  3. ENCHANTEUR PARIS Adore


ENCHANTEUR PARIS Adore :
Semburan pewangi Deodoran ( Parfum Deo Mist ) ENCHANTEUR PARIS memberikan haruman segar yang memukau dimana ianya adalah kombinasi wangian bunga-bungaan dan buah-buahan yan bakal membangkitkan keajaiban yan nostalgia indah berkekalan sepanjang hari. Memberikan keyakin tinggi pada si pemakai di samping melindungi kita dari kuman, sinar UV serta pencemaran utama.


ENCHANTEUR PARIS Mon Amie :
Whitening & Refreshing Parfum Anti-perspirant Deodorant mencegah bau yang kurang senang disamping ianya memberi manfaat pada kulit dengan kombinasi Ultra Hyaluronic dan minyak zaitun untuk memastikan kulit di bahagian bawah lengan/ketiak dalam menghidrasikan kulit secara intensif. Harumannya bakal membuatkan si pemakai terasa lebih ceria ketika berada dengan rakan-rakan.


ENCHANTEUR PARIS Belle Amour:
Losyen wangian Pencerah ENCHANTEUR PARIS 3 Kali ganda pencerahan ( Triple Whitening Parfum lotion ) mempunyai 3 agen pencerahan seperti esktrak likoris, ekstrak sakura dan juga vitamin B3 yang memberikan manfaat pencerahan kullit dengan segera dan berseri dalam jangka masa panjang selain mempertingkatkan lagi pencerahan tona kulit bawah lengan/ketiak anda.
Wangian ENCHANTEUR PARIS Belle Amour mempunyai haruman yang menusuk kalbu serta kekal berpanjangan.



Seleksi rangkaian dari ENCHANTEUR PARIS kini semakin menitik beratkan penggunaan bahan kimia agar selamat digunakan. Ianya tanpa pengunaan Alkohol, Triscolan, Paraben & MIT. Tanpa penggunaan bahan-bahan ini maka ramai boleh menikmati haruman kekal sepanjang hari.

 
Semburan pewangi Deodoran : RM10.10 (100ml) photo : salina

Losyen Wangian dalam tiub : RM7.50/RM7.90 (85ml/100ml)
photo : salina

Deodoran Wangian Anti-peluh : RM8.70 (50ml)photo : salina

Losyen Wangian dalam botol : RM16.95/RM18.00 (275ml/300ml)photo : salina


Harga ENCHANTEUR PARIS :
Losyen Wangian dalam tiub : RM7.50/RM7.90 (85ml/100ml)
Losyen Wangian dalam botol : RM16.95/RM18.00 (275ml/300ml)
Deodoran Wangian Anti-peluh : RM8.70 (50ml)
Semburan pewangi Deodoran : RM10.10 (100ml)

Sila layari untuk maklumat lanjut,

*penggunaan gambar serta pengolahan ayat setengahnya daripada syafierayamin.com*

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com