Malas Kemas Rumah? Dari hanya RM20/jam maideasy.my khas untuk anda.

Hi semua !
Syafiera here !

Harini I nak review satu servis yang sangat awesome iaitu  servis bersihkan rumah yang sangat tip top ! Cepat tak I update? Hari ni servis, hari ni I update sebab apa ? Sebab masa I dah jimat, I tak perlu nak guna tenaga yang banyak untuk kemas rumah, mop lantai, lap habuk di tingkap, bersihkan 4 biji toilet, 4 buah bilik tidur, kipas siling dan bahagian dapur ! BASIC CLEANING untuk rumah semua sudah completed untuk hari ini, esok Sabtu I dapat berehat atau keluar berjalan-jalan tanpa rasa tertekan sebab rumah dah siap untuk tidur dan baring sebab ruangan rumah sudah bersih !

Team maideasy.my, Puan Aini sedang membersihkan bilahan kipas
Team maideasy.my Puan Hanifah sedang membersihkan bahagian ruangan bilik air
Team maideasy.my, Puan Aini with my daughter
Team maideasy.my sedang membersihkan bahagian ruangan sinki dan dapur
Ruangan sinki dan bilik air selepas di cuci bersih
Karpet juga di 'vacuum' dari habuk !
Jamban yang sudah dibersihkan.
www.madieasy.my telah beroperasi semenjak 1 tahun 9 bulan  sehingga hari ini. Lepas ni bagi wanita yang ingin berpantang sendiri dan suami tak reti nak kemas rumah boleh gunakan khidmat dari maideasy.my.

Selain itu, surirumah juga boleh kurangkan stress dan boleh berehat dan menyiapkan kerja-kerja yang sepatutnya disiapkan. Ibu yang bekerjaya juga digalakkan menggunakan servis ini untuk ringankan beban di tempat kerja dan di rumah.

Dan suami pun boleh bantu isteri gunakan servis www.maideasy.my supaya isteri tak payah bertungkus-lumus kemas sendiri kalau suami tak reti nak membantu. Nanti isteri boleh nampak cantik sepanjang waktu tau yerlah masa dah jimat so isteri boleh melawa sepanjang masa tau !

Alhamdulillah , maid easy memang ringankan beban I untuk minggu ni. Toilet 4 biji team easy maid Bersihkan betul-betul, sental yang karat karat sampai bersih. Dengan bahagian dapur yang berminyak - minyak tu pun team ni lap sampai bersih. My team mate kali ni pasangan anak - beranak puan Aini dan Hanifah. Minggu ni I dapat berehat sambil menyiapkan tugasan kerja. Anak anak pun bila lantai sah bersih licin mula lah guling golek sana sini.

"Www.maideasy.my menyediakan servis
 membersihkan rumah, mengelap habuk, menyental bahagian Toilet, membersihkan dapur.
Sesuai bagi mereka yang kekangan masa untuk membersihkan rumah sendiri.
Lepas ni Mommies tak perlu Stress Stress dah kalau letih mengemas rumah.
Bermula hanya RM20 per jam !"


 
 
Senarai Servis www.maideasy.my 
(Klik pada gambar untuk maklumat Lanjut)
https://www.maideasy.my/services/basic-home-cleaning

https://www.maideasy.my/services/move-in-cleaning

https://www.maideasy.my/services/carpet-cleaning

https://www.maideasy.my/services/move-in-cleaning

Harga Untuk Servis
(Sila Klik Pada Gambar untuk harga Penuh)
https://www.maideasy.my/pricing

(CARA NAK BOOKING www.maideasy.my)



 
(JOM KENALI CLEANERS www.maideasy.my)

Okay lepas Cleaners dari maideasy.my sudah setelkan kebersihan rumah anda, anda sebolehnya berikan rating pada mereka ! Jangan tak rate, ini adalah untuk memastikan team maideasy.my dapat mengimprove lagi servis mereka.

TAKE NOTE BEFORE BOOKING!
  1.  Sila BOOK 2 hari sebelum menggunakan servis maideasy.my supaya senang maideasy.my nak arrange kan cleaners untuk rumah korang. If nak juga pada hari yang sama, anda akan dikenakan charge extra untuk 'quick service cleaners'
  2. Cleaners tidak akan membawa apa-apa barangan untuk mencuci dan mengemas rumah anda, tetapi mereka akan mengunakan apa sahaja 'cleaning tools' yang ada di dalam rumah anda. Kalau nak juga sila bayar upah pada cleaners, mereka hanya memberikan servis mengemas bukan peralatan ye.
  3.   
 Untuk Maklumat Lanjut tentang maideasy.my, sila layari :

atau hantar maklumat :

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com