Lady Qomash - Inspirasi Seni Lukisan pada Hijab anda.

Antara gaya 'Shawls' yang boleh dihasilkan dengan Hydrangea Pink

Hi semua !
Syafiera here.

Last time I ada hadir ke' satu majlis pelancaran untuk hijabis di Serunai Suite, Hilton Hotel, Petaling Jaya. Memperkenalkan satu jenama baru iaitu Lady Qomash yang mengunakan fabrik dicetak dengan seni yang kreatif dan direka khas bagi mereka yang meminati gaya 'shawls' yang mewah dan mempesonakan.

Gaya shawl yang sesuai digayakan setiap hari dicantikkan lagi dengan seni lukisan bunga-bungaan yang melambangkan kelembutan dan keayuaan bagi si pemakai. Shawls dari Lady Qomash dihasilkan dengan penuh teliti di setiap helaian strok yang dilayangkan pada fabrik yang selembut sutera.

Lady Qomash telah melebarkan sayapnya semenjak dari 2015, visi jenama ini adalah untuk menjadi 'House Of Arts' dengan mewujudkan platform untuk memperkenalkan hasil seni karya artis melalui fesyen.

Lady Qomash Salah satu jenama yang menggunakan hasil seni tangan yang kreatif untuk menghasilkan 'shawl' dan 'fabrik' sebagai perintis utama dalam dunia fesyen sebelum di imbas dan dicetak.

Dengan fabrik kain yang berkualiti tinggi, minat yang mendalam dalam seni telah mewujudkan satu inspirasi dan sentimen yang tidak ternilai di dalam setiap helaian Lady Qomash sekali gus menjadikan peminat Lady Qomash dihargai dan konfiden dengan pemakaian shawl Lady Qomash.

Dengan slogan ' Lady Qomash ' I know what you wear menjadikan jenama ini lebih kukuh dan bakal di idamkan bagi setiap wanita yang behijab di Malaysia.
Model menggayakan Shawl Hydrangea Pink



Kenali artis Lady Qomash, Liyana Ahmad Zaini dilahirkan pada lewat generasi 80-an dan telah mula melukis semenjak dari umur 3 tahun lagi. Beliau telah  menamatkan pengajiaan beliau di dalam Diploma of Arts and Illustration di One Academy pada tahun 2010, dan telah menerima ijazah dalam Bachelor in Illustration And Animation di University of the west of England in Bristol, UK pada tahun 2012. Pada tahun 2010 pula beliau pernah berada di dunia sendi di pembukaan 'Art allery' di Kuala Lumpur untuk urban komuniti, Taman Tun Dr Ismail. Tahun 2014 beliau meneruskan kerjaya dengan 'Islamic Financing House' yang berprestij untuk meningkatkan pengetahuan dalam dunia entrepreneur. Beliau juga pernah melibatkan diri dalam aktiviti 'painting mural' di cawangan Kelantan, dan di situ beliau telah menguatkan lagi minat yang mendalam di dalam Dunia Seni.

Dan bermulalah jenama 'shawl' Lady Qomash yang beliau telah berjaya membuka sayap dengan gabungan dunia seni dalam fesyen pada tahun 2015 selepas beliau bekerja di syarikat animasi tempatan.








'Lady Qomash'  Koleksi Khatijah adalah 'Shawls' yang dicetak dan berbentuk petak atau bawal.. Fabrik yang digunakan adalah 100% Polysilk dan mempunyai bidang yang luas iaitu 110cmx110cm. Didatangi dalam kotak  'Lady Qomash' sangat ekslusif.

Terdapat 3 pilihan dari 'Lady Qomash' Khatijah iaitu Black, Rose dan Mint.
  1. Khatijah Black
    Mempunyai warna gelap yang sangat sesuai di gayakan di majlis keramaian. 'Shawl' ini boleh di 'perfect' kan lagi denganaksesori rinkas dan 'outfit' yang sopan untuk menampakkan lebih glam.
  2. Khatijah RoseDengan inspirasi dari taman floral  menjadikan shawl ini sangat elegan. Ros English dilengkapi lagi dengan warna pink gelap.
  3. Khatijah Mint
    Dengan warna pastel hijau menjadikan 'shawl' ini sesuai digayakan dengan 'outfit' yang lembut. Jika ditambahkan dengan 'extra touch chic style.' Anda akan kelihatan WOW sepanjang masa !
Harga Untuk Koleksi Khatijah : RM110/sehelai.


'Lady Qomash' Koleksi Hydrangea ialah 'shawl' segi empat yang lebar yang mempunyai keluasan sebanyak 180cmx160cm dan 100% fabrik polysilk dan didatangi dengan kotak ekslusif 'Lady Qomash.' Terdapat dua pilihan warna 'shawl Hydraea.' :
  1. Hydrangea Blue
    Mewakili tranquality sebagai bukti simbol kecantikan dan gaya yang lemah lembut 'forget-me-not' ini akan menjadikan anda hebat dalam segala yang anda lakukan.
  2. Hydrangea Pink
    Warna tona merah jambu ditambahkan lagi dengan cetakan bunga menjadikan si pemakai nampak ayu dan jelita. Dapatkan ' floral feminine vibes look' dengan cetakan bunga yang halus ini.
 Harga Untuk Koleksi Hydrangea : RM90/sehelai.

Selain dari Koleksi 'Shawl' Khatija dan Koleksi 'Shawl' Hydrangea terdapat pelbagai lagi Koleksi 'Lady Qomash.' Seperti Koleksi Magnolia, Luxe, Pop, Diamante, Leaf, dan Dull Satin. Harga seperti yang tertera di koleksi gambar di bawah.





JOM JADI AGENT UNTUK 'Lady Qomash.'
 Dengan hanya Langkah Mudah
  1. Sertai Team 'Lady Qomash.' yang makin berkembang.
  2. Sesiapa sahaja layak untuk menyertai - surirumah, pelajar malahan yang bekerjaya asal pun ada internet.
  3. Proses yang sangat mudah dimana ejen hanya perlu menjual produk pihak 'Lady Qomash.'
  4. Team 'Lady Qomash.' sendiri yang akan penuhi permintaan, pembungkusan dan penghantaran
  5. Tanpa ada yuran pendaftaran, tak perlu keluarkan modal atau beli stok !
  6. Anda hanya perlu email maklumat anda seperti NAMA PENUH, NOMBOR IC/ ALAMAT E-MEL, ALAMAT RUMAH, IG/AKAUNFB, Dan REFERRAL AGENT(jika ada) di hello@ladyqomash.com dengan subjek 'e-mail' "Interested To Become LQ Agent"
Tak perlu dah nak susahkan diri untuk semua yang telah dilakukan oleh team 'Lady Qomash.' tapi pada masa yang sama anda dapat menikmati Bonus, Insentif dan Rewards jika anda berjaya menjual helain koleksi 'Lady Qomash.'

Untuk maklumat lanjut mengenai 'Lady Qomash.'
Sila layari
Lady Qomash, C 1-05, Block C, 1st Floor,
Jalan PJU 3/31, Sunway Damansara,
Petaling Jaya, 47801 Selangor

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com