DASHING Bold 2.0 - Wangian Baharu untuk Jejaka Kacak Bergaya.


Dashing adalah salah satu jenama yang tidak asing lagi di Malaysia. Dashing telah memperkenalkan banyak variasi terbaru  antara salah satunya variasi Bold 2.0 yang boleh didapati dalam format EDT, Antipeluh Bebola dan juga DEO Semburan Badan (No Gas).

Selain itu produk penjagaan Dashing bukan sahaja merangkumi Minyak wangi malahan Dashing meluaskan sayap nya dengan produk seperti Pembersih muka, mandian badan dan juga talkum.

Hampir kesemua produk Dashing menggalakkan nilai positif lelaki disamping di inspirasikan oleh Semangat Manland dalam persahabatan dan juga persaudaraan. Dashing memberi peluang kepada jejaka tampan di luar sana untuk kelihatan moden dan yakin yand dipengaruhi dengan keseronokan, keluarga, makanan, bola sepak, rakan-rakan dan juga Wanita.

 

Dashing BOLD 2.0 EDT sangat dikenali dengan kualiti wangian yang tahan lama. Ianya mempunyai haruman yang segar, moden dan sangat maskulin. Ciri-ciri wangian  lebih keada aquatic, aromatic dan juga green malahan diperkuatkan lagi dengan warna tema oren.


Deodoran Gas Dashing kini bukan GAS malahan anda boleh dapat miliki lebih semburan. Deodoran tanpa gas pertama di Malaysia dan tahan sehingga 2 bulan disamping Tanpa GAS maksudnya Lebih JIMAT ! Deodoran Semburan Dashing memberikan perlindungan selama 24 jam dimana ianya mencegah bau badan serta menhapuskan bakteria penyebab bau busuk.

 

Hindarkan wangian anda berada di tempat yang terdedah kepada cahaa matahari. Lebih bagus jika wangian di simpan di bahagian kering atau dingin. Sebolehnya kekalkan minyak wangi di dalam kotak setiap kali selepas pemakaian, ianya boleh menjadikan wangian lebih tahan lama. Yang ini boleh tahan sehingga 2 bulan tau jika anda menjaga dengan BAIK !
 

Deodoran bebola memang yang teramat popular sejak dari zaman lampai ianya telah diuji dapat menghalang bau badan selama 60 jam dan deodoran bebola Dashing mudah kering setelah pemakaian di bahagian ketiak dan mencegah pembiakan bakteria.

Dashing mempunyai pelbagai variasi yang diboleh dikenakan pada si pemakai. Semua wangian DASHING mempunyai haruman maskulin dan sesuai untuk pelbagai personaliti.

Dengan menggunakan konsep "ready-to-go", BOLD 2.0 direka khas untuk lelaki yang inginkan keseronokan dan mengekplorasi dunia baru. Dengan warna maskulin seperti biru, oren, merah dan juga hijau. DASHING ADVENTURER sudah tentu khas untuk anda !

I bukan lelaki tetapi I suka bau jenis ala-ala Musk ni, Suruh suami pakai, hari-hari tergoda tengok suami. Lol. 

Harga :
EDT 100ML BOLD 2.0 RM34.50 termasuk GST
DEODORANT Spray 150ml BOLD 2.0 RM18.90 termasuk GST
DEODORANT Rolls-Ons 40ml EDGE 2.0 RM6.50 Termasuk GST


Nak tahu selanjutnya tentang DASHING, boleh lawati terus ke :

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com