Kuruskan wajah dengan Ilusi | Play 101 Stick Contour Duo Etude House | Althea Korea


Makin beranak-pinak, makin tembam wajahku ! Tangkap ambar je mesti nampak double-chin, fatty face di bahgaian cheek-apple, nampak sangat I dah gemuk ! Nak kurus tunggu masa la pula. Bila nak bersenam banyak sahaja alasan.

Jadi nak tunggu lemak tu reda dari wajahku, nak cepat nak peri majlis tapi nak muka nampak kurus, terpaksa la buat ilusi wajah dengan menggunakan >> Play 101 Stick Contour Duo Etude House <<I beli dekat Althea Korea, sekarang tengah promotion !


Play 101 Stick Contour Duo Etude House mempunyai 2 warna cerah khas untuk highlighting makanala warna gelap khas untuk shading, kedua dua warna ini sangat sesuai untuk proses membentuk wajah agar nampak cantik, sharp dan elegan.

Play 101 Stick Contour Duo Etude House adalah salah produk dari Etude House yang sangat sesuai untuk semua jenis kulit yang bersaiz 1.7gx2 dan dihasilkan dari Korea. Tujuannya adalah untuk membentuk wajah berdimensi bagi setiap bentuk wajah para gadis yang inginkan wajah berbentuk secara asli.




Play 101 Stick Contour Duo Etude House sangat lembut pada wajah, ianya menggunakan formulaa "feather-like light" dan mempunyai tekstur yang halus, sekali sapuaan seperti melayangkan bulu ayam pada wajah, LoL, Ianya amat sesuai utuk kulit yang sensitif dan kulit yang mempunyai jerawat pada wajah.

Play 101 Stick Contour Duo Etude House ini sangat POPULAR untuk para Beauty Bloggers etc Beauty Guru : Pony !

" A must have Item"
 

So far I rasa Play 101 Stick Contour Duo Etude House ni memang memberikan wajah nampak seperti Kim Kardashian style, contour shading highlighting adalah salah satu trend untuk mereka yang inginkan wajah nampak SHARP dan terbentuk, malahan dengan teknik yang betuk, bahagian cheeks apple nampak seperti memakai botox, ianya sangat lembut pada wajah ! I sangat rekomen untuk para beauty bloggers out there untuk mencuba sendiri Play 101 Stick Contour Duo Etude House !

I beli dekat Althea Korea sekarang tengah ada SALE lagi ! Jangan lupa dapatkan Okay !

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com