Detox badan anda dengan Puli- Pola Handmade Soap

 

Hi semua syafiera here !
Last time I ada terdengar tentang garam yang boleh detox bahan beracun dalam badan, I think I found the best brand for you : Puli Pola < cute kan nama brand ni ?

Puli Pola Handmade soap ni TIDAK Mengandungi bahan berbahaya dan diformulasikan dengan natural plant oil, ekstrak herbal plant, healing esssential oils dan mineral clas.

Zaman sekarang memang ye ramai dah melupakan alam semulajadi banyak sangat ambil bahan beracun in daily lives dan terlupa bau alam semulajadi, jadi inilah masa untuk kita belajar kembali bahan semulajadi.

Puli pola mengutamakan 3 prinsip untuk mmulihkan kembali kulit :
  1. menggunakan bahan semulajadi
  2. haruman aroma yang menenagkan
  3. perasaan yang lembut dan ringan


Antara  scrub garam Epsom  yang sekarang ni ( ramai masyarakat kena tahu group) duduk hebohkan kebaikan garam epsom ni, dekat puli pola ada beberapa jenis aroma garam epsom memang sesuai untuk kulit wajah dan muka.


Antara bath bombs yang available di Puli Pola store ! Serious ! I suka sangat bath bomb ni masuk dalam je dalam air nanti dia larut macam bom dalam tu, lepas tu rendam badan. segar dan harum semerbak je bau badan lepas tu !

Ada peppermint, Lavender, Black Rose Tea, Cherry blossom, sweet oranges dan berbagai-bagai aroma bath bombs anda boleh miliki !


Yang ni yang saiz kecil khas untuk penggunaan sekali, I dah tried yang warna putih ! Seriously suka sangat !


Yang bath bombs ni saiz besar boleh split jadi 2 atau kecil untuk penggunaan banyak kali. Sekali masuk terus larut jadi potong kecil menikut penggunaan sahaja.




Yang ini scrub dari Epsom salts meman khas untuk menanggalkan kulit mati, melancarkan perjalanan darah serta mencerahkan warna kulit.

 


I rasa you all kena pergi sendiri store Puli Pola ni untuk mengetahui lebih lanjut produk ni, dari bath bombs, Epsom salts serta hand made soaps semuanya ada semuanya dari alam semulajadi untuk menjadikan kulit anda lebih cantik, dapat detox bahan beracun dalam badan dan meningkatkan pertahanan kulit serta melembutkan kulit wajah.

Untuk Maklumat Lanjut tentang Puli Pola :

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com