Awet muda dan kulit cerah berseri | Kelahiran Anugerah Buat semua wanita dari SAFI

Masker Keremajaan Wajah SAFI RANIA GOLD dan Masker Pencerah Safi Balqis White Trilogy.

Sesibuk mana pun wanita menguruskan kerjaya dan keluarga, wanita tidak mensiakan masa nya untuk memperolehi raut wajah cerah sempurna dan muda remaja. Setiap individu menghargai sesuatu yan amat tidak bernilai harganya sudah menjadi lumrah. Masa umpama emas untuk dipersiakan.


Jenama nombor 1 SAFI memahami keperluaan wanita moden kini. SAFI telah memperkenalkan produk lengkap rejimen penjagaan wajah untuk mereka yang ingin kelihatan cantik sempurna. Bagi mereka yang ingin nampak lebih cerah sempurna serta mengembalikan keremajaan raut wajah sebelum usia, SAFI telah memperkenalkan 2 variasi masker.

Masker Keremajaan Wajah SAFI RANIA GOLD



Kehebatan Nano Gold Technology menghasilkan kolagen bagi mengurangkan garis halus agar kulit tampil muda remaja sebelum usaha. Diperkaya dengan Bio Nano Emas 24K dan Bio Hialuronik dengan Vitamin B3, masker unik 3D ni memberikan kesan efektif dan menyeluruh  dengan menambahkan keanjalan kulit muka agar tidak lesi dan kusam. Hasilnya wajah lebih segar, anjal dan cerah.


Masker SAFI Rania gold ni agak berbeza dengan kebanyakan masker yang pernah Saya jumpai, ianya amat meyeluruh dari leher hinggalah keseluruhan wajah.


I memang a big fan dengan maskers jenis kain ni sebab senang nak pakai just sarung je pada wajah tinggalkan sementara or bawa tidur, esok tu konfem kulit jadi segar bugar je. masker jenis ni pun senang nak dibawa ke mana mana. Bau masker ni pun best sangat ! ;)

Masker Pencerah SAFI Balqis White Trilogy


 Masker Pencerah ni dikombinasi dengan Nano Biowhite, Arbutin dan Kiwi yang kaya dengan Vitamin C dan mampu menyerap ke dalam 3 lapisan kulit untuk menjadikan kulit wajah yang halus mulus dan cerah dengan efektif.

Dalam Masker ini juga mengandungi Hialuronik Asid untuk membekalkan lembapan berpanjang agar kulit wajah lembab dan lembut.


Masker ni memang bagus untuk mereka yang ingin kulit cerah berseri. Gunakan Masker ini selama 20 minit sebelum tidur dan rasai kesegaran kulit wajah yang cerah sempurna pada esok hari !

Apa lagi JOM jadikan kulit anda awet muda dan cerah berseri  dengan langkah paling mudah !

Masker keremajaan SAFI RANIA GOLD 22ml RM6.90 sekeping.
Masker Pencerah SAFI BALQIS WHITE TRILOGY 17ml RM5.90 sekeping.

Boleh didapati di farmasi, pasaraya dan pasaraya besar utama di Seluruh Malaysia .

Untuk maklumat lanjut : >> www.safi.com.my <<

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com