(Video+ Review) Xylique Purifying Gel + Xylique Toning Lotion


Hi semua !
Syafiera again here,
Remember tak ? Last time I was having like massive pimples problem on my chin ? But now, I have no worries on that anymore.

I almost have the full set of the Xylique Acne Treatment product, I almost satisfied with the result so far, Okay la last time I was looking for suitable acne product without alcohol and no harmful ingredients. So I am so happy because Xylique was here when needed !

So, Harini I nak review Xylique Toning Lotion and Xylique Purifyin Gel ( both really works for skin problem )


Xylique Toning Lotion/RM140

Xylique Toning Lotion ni menganduni Glycolic Acid dan juga Kacang Hazel yang membantu membersihkan liang pori yang tersumbat dan menangalkan sel kulit mati supaya kulit menjadi lebih segar, licin dan warna tona kulit semakin sekata.

Witch Hazel │ Glycolic Acid | Green Tea │ Mimosa │ Orange Size: 120ml ℮ 4 FL. OZ.


Selain itu, ianya mengecilkan saiz liang pori dan merawat masalah kulit berminyak serta berjerawat pada masa akan datang dengan anti-mikrob yang terdapat dalam xylique toning lotion.

From my review : I suka toning lotion ni punya mist spray type, I ada dua pilihan sama ada directly sembur on my face or gunakan cotton pad.

Cara nak guna : Lepas I dah cuci kulit wajah, terus I sembur Toning lotion ni on my face and tap massage untuk pastikan toning lotion ni mudah diserap ke dalam kulit.

Ingredients: Aqua, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water, Glycerin, Glycolic Acid, Heilmoor Clay, Decyl Glucoside, Sorbitan Caprylate, Citrus Grandis (Grapefruit) Seed Extract, Perilla Ocymoides Leaf Extract, Acorus Calamus Root Extract, Mimosa Tenuiflora (Mimosa) Leaf Extract, Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil

XYLIQUE PURIFYING GEL/RM170

Xylique Purifying Gel sangat unik untuk merawat kulit jerawat, kulit menjadi lebih licin dengan gabungan ekstrak pure moor dengan secara semulajadi untuk menangani kulit bermasalah, lebih cepat, mudah dan berkesan. Gel ini boleh digunakan sebagai pelembab untuk mengekalkan liang pori lebih bersih.


From my review : I totally in love with Xylique Purifying Gel sebab texture gel sangat ringan dan lembut, malahan ianya lebih mudah serap ke dalam kulit di samping  menjadikan kulit lebih lembut dan licin. This is a MUST-have untuk mereka yang mempunyai masalah jerawat yang kronik, sebab xylique ni berasaskan sumber alam semulajadi yang tidak akan mendatangkan kemudaratan pada liang pori atau kulit wajah. Malahan membantu kulit bebas dari jerawat.

Cara nak guna : Lepas muka dibersihkan dengan Moor Mud Soap, and then teruskan pemakaian toning lotion xylique kemudian baru sapu purifying gel pada wajah. Pastikan pada wajah yang bersih, boleh pakai waktu pagi, sebelum tidur dan sebelum memakai makeup pada wajah.

Cucumber │ Slippery Elm Bark │ Lavender │ Cedarwood Size: 50ml ℮ 1.8 FL. OZ.

Bahan-bahan : Aqua, Coco-Glucoside, Heilmoor Clay, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Sodium Magnesium Silicate, Xanthan Gum, Natamycin, Citrus Grandis (Grapefruit) Seed Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Arginine, Cucumis Sativus (Cucumber) Extract, Ulmus Fuluna (Slippery Elm) Bark Extract, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Citrus Reticulata (Mandarin) Peel Oil, Juniperus Virginiana (Cedarwood) Oil, Cananga Odorata (Ylang Ylang) Oil, Acacia Senegal Gum, Perilla Ocymoides Leaf Extract, Acorus Calamus Root Extract




XYLIQUE

Revolusi penjagaan kulit XYLIQUE™ diilhamkan oleh kuasa penyembuhan semulajadi. Produk XYLIQUE di rumus dengan nutrien yang terbaik dari alam semulajadi yang kaya dengan tumbuh-tumbuhan/herba/ bunga-bungaan yang mampu meningkatkan kesihatan kulit yang bertenaga sekali gus menjadikan penampilan diri jauh lebih menarik. Bahan-bahan botani yang digunakan telah terbukti jauh lebih baik secara saintifik yang telah digunakan selama berabad.

 SELAMAT| SOLUSI YANG BERKESAN SECARA EFEKTIF DARI SUMBER ASLI

Produk XYLIQUE adalah bebas dari bahan sintetik, parabens, sulfat, pewarna tiruaan dan bebas dari bahan kimia. XYLIQUE adalah selamat dan berkesan untuk keperluaan kulit anda. 100% dari alam semulajadi.



 Bagi anda yang berminat dengan produk XYLIQUE Moor Mud Cleansing Bar & XYLIQUE Moor Mud Revical Mask, anda boleh dapatkan di sini : >>WWW.XYLIQUE.COM<<







Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com