TC BOY - Makanan dalam Tin boleh yang jimatkan masa anda

3/09/2016 10:09:00 PM

Bagi yang tak sempat nak masak disebabkan terpaksa pergi kerja awal, kalau balik kerja pun penat, saya suggested kan anda semua cuba makanan tin TC BOY ni, memang mudah tak payah nak siang ikan tak payah nak masak-masak buka je tin terus makan, sapu kat roti, sapu kat biskut terus NGAP masuk mulut, senang tak ?

Tapi ramai kata makanan dalam tin tak bagus, iyeke ? TC BOY jamin produknya berkualiti dan bernutrisi, memang sesuai sangat yang tak sempat sediakan makanan yang sihat-sihat. heh.

TC BOY di asaskan sejak dari tahun 1991 lagi - dan bertapak di Malaysia setara dengan produk makanan tin yang lain. TC BOY dikatakan amat popular di Asia. Produk TC BOY menawarkan pelbagai jenis makanan ikan seperti tuna, salmon, sardin, kacang panggang dan selain itu air kelapa laut juga turut di tin kan.

TC BOY mempunyai pasukan yang berinovasi dalam melakukan kajian dan kemajuaan tersendiri,yang bersedia untuk mempelbagaikan produk yang terbaik untuk menyediakan rakyat Malaysia produk makanan  yang sihat, bernutrisi dan mudah.

Dan paling menarik, bagi mereka yang beragama Islam , TC BOY kini sudah mempunyai  sijil HALAL yang sah dari JAKIM Malaysia.

Jadi, ianya sesuai untuk semua orang, yea !

Antara produk makanan TC BOY yang sudah di TIN kan.

Untuk yang suka makanan yang pedas, TC BOY Tuna dan cili padi adalah untuk anda.
Produk TC BOY banyak menggunakan TUNA dan SALMON sebagai makanan asas.  Produk TC BOY tidak mengandungi bahan pengawet dan tiada MSG dan sekali gus menjadikan produk TC BOY diyakini lebih sihat khas untuk anda serta keluarga anda.

TUNA mayonis yang rendah lemak

Kebaikan TC BOY Tuna dan Salmon kaya dengan :
  1. Omega 3 - mengandungi DHA & EPA yang membantu untuk menghasilkan kolestrol baik (HDL) dan mengusir Kolestrol Jahat (LDL)
  2. Protein - nutrisi yang diperlukan untuk pembentukan tisu.
  3. Calcium : Kunci utama untuk permbesaran tulang, pembekuaan darah contoh jika anda mengalami luka, mengurangkan kontraksi otot dan melancarkan saraf.
  4. Rendah Lemak : Membantu mengurangkan penyakit seperti sakit jantun dan obesiti.
Bagi anda yang gemar buah zaitun
Jenis Tuna dan Salmon TC BOY (180)
  1. Tuna chunky flakes in vegetable oil
  2. Red Salmon Salad (Spread Style)
  3. Tuna Sandwich Delite
  4. Tuna Real Mayonnaise
  5. Tuna Mayonnaise Spread Style
  6. Solid Tuna in EXTRA virgin Olive oil
  7. Solid Tuna in Spring Water
  8. Tuna with chilli Padi
  9. Solid TUNA in vegetable oil
  10. Solid Tuna in Sunflower Oil
  11. Solid Tuna in Brine
TC BOY TUNA Daging putih Ketulan dalam Air

Nah Ikan Mackerel TC BOY pun ada
Sardin dan Mackerel - TC BOY juga mementingkan kandungan vitamin didalam ikan untuk produknya, ikan sardin dan mackerel mempunyai sumber vitamin D dan B12. Diperkaya dengan Omega 3 dan protin. Boleh makan dengan roti, atau panaskan dan makan dengan spageti serta nasi.

Jenis Ikan sardin dan Mackerel TC BOY :
  1. Fried Mackerel in Chilli sauce 155g
  2. Mackerel in Tomato sauce 425g
  3. Sardines  in Tomato Sauce 155g & 425g 
Jom tengok cara cara I makan TC Boy famous Produk kat bawah ni :



Jadi bagi anda yang suka cepat dan mahu jimat masa, makanan yang sihat dan harga sangat berpatutan boleh cuba sendiri produk TC BOY.

Untuk maklumat lanjut, sila layari : www.tcboy.com

You Might Also Like

Twitter

Like me on Facebook

Instagram