10 Hadiah terbaik Untuk Suri Rumah Yang Moden dari Encik Suami

Hello, hi semua, nak beritahu ni sekarang www.lazada.com.my tengah menyambut Ulang tahun yang ke-4 ! Tahniah Lazada dan terima kasih pada Lazada sebab menawarkan harga barangan yang murah dan dapat membandingkan harga- harga barangan  berkualiti, dan paling seronok, penghantaran pun amat cepat dan tak perlu tertunggu-tunggu seperti tarikh yang ditetapkan oleh Lazada.

Sebenarnya banyak barangan yang I berkenan dalam lazada.com.my lebih-lebih lagi barangan elektronik, barangan kecantikan, pakaian anak-anak dan barangan perhiasan rumah serta barangan dapur. Memang tak dinafikan I sangat-sangat rambang mata nak beli apa tapi takut terlari bajet biasalah barangan keperluaan pun semua perlukan duit kan.

Jadi JOM TERJAH 10 Barangan yang terbaik dalam www.lazada.com.my

http://invl.co/mm
Yang Pertama, memandangkan I seorang blogger serta vlogger, ini lah yang paling I perlukan, dengar kata camera Samsung Galaxy S7 edge memang teramatlah bagus terutamanya pada waktu malam, walaupun gelap tetap dapat tangkap gambar dengan kualiti yan bagus. I perlukan Samsung Galaxy S7 Edge(Gold) ni sebab I suka benda yang simple dan kecil serta senang bawa di mana-mana dan dapat rakam apa sahaja sementara masih ada dekat muka bumi ni. Kecil dan padat tapi banyak fungsi yang ada pada Samsun Galaxy S7 Edge(old) ni. High definition video sudah tentu I nak sebab I vlogger. So I nak share tips makeup makeup atau event I terus boleh upload dekat dalam Youtube channel I.

Dilengkapi dengan 5 MP untuk kamera depan dan 12MP kamera belakang paling best Bateri cepat charging gitu. I seriously nak sangat Samsung ni, I harap sangat nak menang phone ni kalau bertuah, doakan saya ye. Nak tahu lebih Lanjut pasal Samsung Galaxy 7 Edge : http://invl.co/mm

http://invl.co/nm
Yang Kedua, Dell Alienware ni memang dari 3 tahun lepas I idamkan, sebab zaman dulu sebelum ada anak 2 orang I sebenarnya kuat main game especially DOTA2, I yakin Dell ni memang dicipta khas unttuk kaki gamer. Main game sampai tak ingat dunia, main game sampia mati kot. ZZ. Ini semua hanya angan-angan I. I suka processor yang powerful, bila buat kerja yang heavy seperti designing I yakin laptop ni memang the best, kalau yang animator nak buat rendering 3D animation mesti tunggu tak lama sekejap je dia punya rendering. I bukan peminat produk APPLE sebab I memang tak dibiasakan menggunakan MAC, lagi pun MAC banyak aplikasi yang kena bayar dan MAC selalunya untuk yang mengikut trendy dan untuk orang kaya, I sedar I bukan orang kaya tu sebab saya lebih kepada penggunaan Android. yeah feeling happy I am an Android User.

Dell Alienware memang sesuai untuk korang yang kaki gamer, dilengkapi dengan Intel CORE I7-4980, 8GB Ram, 1TB HD+256GB SSD. Kalau beli dekat Lazada ada FREE Notebook Backpack tau. Jom tengok info lebih lanjut Dell AlienWare disini : http://invl.co/nm

http://invl.co/sm

Yang Ketiga, Memandangkan I baru duduk di rumah baru, memang I masih tak ada lagi meja makan, I memang idamkan sebuah meja makan yang berbentuk bulat sebab lampu dekat dalam rumah memang jenis bulat bukan lampu kalimantang, jadi nak jadikan rumah mengikut rekabentuk lampu, memang banyak barangan perabot kalau boleh yang jenis bulat-bulat, kalau bolehlah, kalau ada pun memang harga pun telan air liur je la. Jadi setelah browse meja makan dalam Lazada ni, memang berkenan sangat la meja macam ni, meja kopitiam tau, dikatakan meja jenis ni amat popular terutamanya bagi mereka yang sukakan meja yan berciri ala-ala tradisional, paling best material meja ni kayu dan marbel. Jenis Marbel pun boleh dipilih. Palin best meja kopitiam ni senang di cuci dan tahan lama. Bagi I harga RM1,400 untuk barangan meja makan berkualiti ni tak pe kot sebab meja ni akan tahan sampai I ke tua so berbaloi lah. Bagi anda yang berminat dengan meja kopitiam ni boleh pergi dekat sini : http://invl.co/sm atau klik pada gambar.

http://www.lazada.com.my/at9526w-wooden-queen-bed-1099382.html
Yang Keempat, Selama duduk di rumah baru I memang tidur atas toto, Sebenarnya memang selesa tidur atas lantai sebab tulang badan jauh lebih sihat dari tidur atas katil. Tapi untuk menghiasi bilik dari nampak kosong I meang perlukan sebuah katil, barulah nampak lengkap sesebuah bilik yang kosong. Saya sebenarnya sukakan katil dari MUJI atau IKEA, sebab kita tahu kualiti terjamin, tapi bila saya tengok katil di Lazada ni nampak macam menarik dan dikatakan Katil THE BEST SELLER, I guessed untuk oran yang baru berkahwin dan bajet yang rendah saya rekomen anda beli katil ni. Nampak macam selesa seperti dalam gambar, harapnya begitulah. Saya memang suka Easy DIY Assembly ni - seriously senang nak cabut senang bawa ke mana-mana bilik itu kalau rajin lah bagi mereka yang bosan kedudukan katil yang sama. Jadi bagi yang berminat boleh Klik pada gambar.


http://invl.co/vm
Yang Kelima, I sukakan rekacipta sofa yang macam ni, siang jadi kerusi malam jadi tempat tidur, salah satu saya suka sangat sofa jenis macam ni bila saudara mara datang ke rumah dan jika bilik tidur sudah penuh, mereka boleh tarik sofa ni terus jadikan katil. Selesa pun selesa disamping itu tidur sambil tengok televisyen layan movie, ahhhh bestnya korang tak boleh bayangkan ke sofa macam ni memang sesuai untuk mereka yang mempunyai ruang rumah yang terhad tau !
I memang rekomen sofa ni sebab kalis air dan harga yang sangat berpatutan ! Kalau anda berminat boleh tekan pada gambar, okay. =)

http://invl.co/xm
Yang Keenam, Malaysia sekarang sudah macam 4 musim, musim jerebu, musim GST, Musim Panas serta musim Banjir tau, tapi suhu dekat Malaysia jarang jatuuh ke 25darjah selsius, waktu siang hangat dan terik sampai dalam rumah pun terasa bahang matahari, memang pakai kipas pun masih terasa berpeluh lagi dalam rumah, kesian tengok anak-anak pun berpeluh walaupun dalam rumah sampai 1 hari 5x mandi. Jadi I rasa rumah I memang perlukan penghawa dingin dari Hisense ni. Nanti rumah jadi sejuk je - lagi pun reka bentuk penghawa dingin Hisense 2.0 ni nampak elegan dan tak mengganggu reka bentuk rumah koran tau. Kalau berminat boleh tekan pada gambar okay.

http://invl.co/ym
Yang Ketujuh, I memang suka melawa dan I perlukan cermin yang mempunyai reka bentuk yang menarik seperti ini, dikatakan cermin moden tapi bagi saya cermin ini mempunyai rekaan vintage dan membuatkan ruang tamu nampak lebih menyerlah dengan kehadiran cermin ini, disamping itu cermin ini mempunyai kuasa pantulan yang boleh membuatkan semua gadis-gadis di luar sana nampak lebih cantik, menarik, tertawan kau meman DA BOMB, hahaha. Harga pun sangat berpatutan, jadi I meman nak sangat cermin ni, kalau anda pun berminat boleh klik pada gambar.

http://invl.co/zm
Yang Kelapan, I mempunyai bilangan lipsticks, mascara, concelaer yang agak banyak, agak bersepah jika tak susun dengan kemas, disebabkan itulah saya perlukan lipstick organizer yang macam dalam gambar ni, harga pun jauh lebih murah berbandin di kedai MUJI, Nampaknya saya akan dapat 1 organizer ni supaya bahagian mekap saya nampak jauh lebih tersusun dan nampak macam profesional makeup artis lepas ni, bagi anda yang berminat boleh lah klik pada gambar.

Mempunyai 24 ruang untuk letak lipsticks atau produk kecantikan kesayangan anda.

http://invl.co/rm

Yang Kesembilan, haaa sama macam item yang kelapan I nak sangat, I kata barangan mekap I terlalu banyak jadi saya memang perlukan Storage makeup macam dalam gambar ni. Yang ni lai banyak ruangan yang boleh simpan produk makeup kesayangan kita, senang nak ambil senang nak guna, reka bentuk tempat simpanan makeup ini pun jauh lebih menarik. Harga selepas ditawarkan pun amatlah berbaloi tau. Untuk yang banyak berus mekap tu boleh gunakan drawers ni sebagai tempat mereka rasa lebih selamat hihi. Kalau anda berminat anda boleh klik pada gambar.

http://invl.co/0m
Akhir sekali, I nak scooter ni, mesti pelikkan dah besar tua gandang pun masih nak beli benda ni, I bukan beli untuk I tapi I nak beli untuk anak I, teringin nak tengok dia bermain scooter ni supaya dia dapat bermain bersama kawan-kawan dia, macam kesian dia asyik duduk dalam rumah main train tengok TV je, jadi nak lah dia main aktiviti di luar rumah, eh scooter ni dalam rumah pun boleh main tau sebab tak besar macam basikal. Jadi I memang perlukan Scooter ni, yang dalam gambar ni jenis yang senang buka senang pasang, kalau nak bawa bersenam peri taman pun boleh. Kalau pembaca I minat nak beli boleh klik pada gambar okay.


Anda mahukan lebih diskaun di Lazada ? Jom dapatkan diskaun kaw-kaw punya dari Lazada

Lagi Diskaun KAW-KAW punya kalau anda Install >> Aplikasi Lazada <<
Okay jadi inilah barangan yang I nak beli dan I idamkan sangat dari laman web www.lazada.com.my, bagaimana anda semua ? Anda teruja nak beli atau dapatkan Item di atas, boleh lah pergi jenguk laman web www.lazada.com.my. Harga menarik dan berpatutan yang ditawarkan dalam laman web tersebut. Jangan lupa bagi anda yang teruja nak taip 10 barangan yang anda inginkan dalam Lazada sila daftar diri anda dalam InvolveAsia dulu Okay. Boleh Klik dekat sini :
 

http://dashboard.shopstylers.com/signup/2723


 This post is an entry for the InvolveAsia x Lazada MY blogger contest. Cash and Lazada voucher sponsored by Lazada Malaysia and shopcoupons.

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com