Kisah blogger di Blogretis.com

Adakah anda seorang blogger yang penuh kontroversi mahupun blogger yang baik abadi? Kisah anda mungkin akan tercalit di dinding blogretis.com pada musim akan datang.

Jom kita terjah apa itu blogretis.com.

Kalau mengikut pemahamam syafierayamin.com blog ini akan memaparkan pelbagai kisah menarik dan mengujakan tentang seseorang blogger pilihan hati penulisnya. Jika cerita anda agak unik atau pun gambar anda boleh dikatakan agak kelakar, cerita anda kemungkinan besar akan tercatat dalam blogretis.com - jadi apa lagi jadikan kisah kehidupan anda menarik mungkin akan ditangkap muat dalam blog tersebut, mana tahu anda boleh jadi FAMOUS gitu.




Korang kenal tak siapa penulis blogretis.com ni ? Jeng jeng jeng rasanya ramai yang kenal beliau ni - Beliau ialah Encik Syukri Mohammad Nor atau lebih di kenali sebagai Bro FrameStone, pertama kali syafierayamin.com bertemu dengan beliau ketika dijemput sendiri oleh beliau untuk menikmati Boat Noodle dekat Berjaya Times Square dan seterusnya pada events yang lain-lain.

Kalau korang nak tahu juga, Abe Bro ni juga ialah seorang tukang masak Char Kuew Teo dekat Tanjung Malim, masih belum berkesempatan nak singgah, kalau ada rezeki nanti bolehlah singgah pada masa akan datang. HoOo.

Lagi satu, bagi kakak-kakak anak dara di luar sana, untuk pengumuman anda-anda semua, Abe Bro ni sudah berkahwin dengan isteri yang cute miut tau dan dah ada dua orang anak perempuan yang sweet sweet jadi korang jangan nak ngade ngade tauuuu.. hehe..

Selain itu, syafierayamin.com juga terpalit di dinding wall blogretis.com,
Boleh baca nanti tau - cerita kontroversi juga tu heheh..

 http://www.blogretis.com/search?q=syafiera


Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com