Kesan Lipstick Aloe Vera 99% terhadap bibir anda.

1/23/2016 04:27:00 AM

Dah nak genap seminggu pakai lipbalm ni, jadi syafierayamin.com memang nak sangat tunjuk result dia, seronok je bila bibir jadi merah bak delima merekah. Bawa tidur pun no hal lah ! Mesti ramai yang suka nak cuba pelembab aloe vera ni.

Katanya kandungan Aloe Vera nak sampai 100% walaupun tak 100% pun, harga murah mampu milik tu, siapa tak suka kan ?

Jadi, pengalaman syafierayamin.com paai aloe vera lipstick ni, secara jujurnya memang suka sangat sebab bila calit je kat bibir ke kat kulit tangan ke terus dia bertukar warna - katanya ikut darah, pergh merah betul kaler darah syafiera ye ?

Banyak ye kegunaan Aloe Vera ni tak sangka siap diletak dalam lipstick lagi, lepas ni tak payah dah susah-susah potong pokok aloe vera mak korang sapu kat bibir.

Lipstick Aloe Vera ni dikatakan boleh :
  • Melembutkan bibir yang kasar dan selalu mengelupas
  • Boleh pulihkan bibir yang bewarna hitam tu
  • Menaikkan seri wajah katanya hihi
  • Bertukar warna secara automatik - dari hijau ke warna ikut darah
  • Warna lipstick ni tahan lama nak dekat beberapa jam juga lah
  • Katanya kaya anti-oksidan boleh kurangkan kesan penuaan
  • Dilengkapi dengan kolagen, vitamin C,E dan B12 wow hebat !
Tak ada bau yang meloyakan, tapi sedih cepat patah or syafiera ni ganas sangat kot biasalah lipstick kan hehe.






Harga Lipstick Aloe Vera RM10.00 tidak termasuk postage.
Untuk sebarang pembelian boleh :

Whatsapp :
014-513 5891

Call / SMS :
010-986 8215

Facebook :
Produk Kecantikan Murah Terlaris - ORIGINAL

You Might Also Like

Twitter

Like me on Facebook

Instagram