Percayalah ! Sekarang senang je Nak Jadi Cantik dengan Skin Care LETS CANTIK !

Saban hari ada je produk baru yang akan keluar di pasaran - memang tak dinafikan dengan penggunaan model yang cantik menjadikan kita teruja nak mencuba, siapa taknak cantik macam supermodel ? You tell me sape tak nak tu, yang taknak tu mungkin dia tak ambil kisah atau ambil pusing apa orang fikirkan pasal dia, tapi yang kaki beauty , kaki mekap macam kita ni ? Of course keluar pergi kedai sebelah rumah pun nak pakai lisptick warna coklat, warna pink , warna merah ? Asal pun tak nampak macam zombie tu yang penting.

Jadi Produk yang terbaru ni syafierayamin.com baru dapat info, alamak rasa macam nak cuba je, berbalutkan packaging yang berwarna pink membuatkan produk tu nampak tersangat anggun dan elegen gitu.

Nampak produk ni sini je nak ingat sebab biasa sangat untuk beauty bloggers macam I ni, Jom jadi cantik with LETS CANTIK Skincare ! Kan dah cakap senang kan nak panggil tak berbelit belit lidah untuk pronounce.


Selalu kita baca dekat Facebook perang lelaki vs perang wanita, lelaki katanya tak suka perempuan bermekap tebal-tebal diaorang kata macam hantu opera, hantu topeng tapi kalau nampak perempuan mekap macam artis dekat KLCC tu 720 degree kepala dorang berputar-putar tengok perempuan tu, haha kata je tak kisah lah cam mana pun wajah gadis tu yang penting baik hati tapi mata tetap nak pandang benda yang cantik kan ? Logik tak pemikiran kita ni ? Ada ke kita semua suka tengok benda yang tak cantik mesti semua tengok benda yang cantik kan. Umpama kita tengok kucing jalanan tak terfikir nak kutip tapi kucing bulu gebu-gebu sanggup kita bayar beribu-ribu untuk bela diaorang tau. Untunglah jadi kucing yang seksi tu. Hehe.

Percaya tak ? Ada antara kita( kaum wanita) sanggup berhabisan ribuaan ringgit cucuk sana sini untuk kelihatan cantik, jangan terkejut kalau kaum lelaki pun gilakan kecantikan sebab dah banyak tempat butik mekap mekap yang terkenal pernah syafierayamin.com pergi lawat kebanyakan lelaki jurusoleknya - muka dorang jauh lebih Flawless dari kita yang pure perempuan ni tau, pfft tercabar tau tengok.  Memang terlampau banyak produk kecantikan zaman sekarang ni tapi sebagai pengguna berhati-hatilah memilih produk sebab ada produk yang gah dalam TV tapi bila kita pakai jauh panggang dari api resultnya.

 LETS CANTIK SKINCARE oleh NurSajat Beautician

Produk ni masih agak baru sebab syafierayamin.com baru dapat tahu harini pasal produk ni. Produk ni berfomulasikan dengan bahan-bahan semulajadi :
  1. Tea Tree 
  2. Ekstrak betik
  3. Minyak Kelapa
  4. Ekstrak Vitamin E piper bettle
  5. Stem Cell
  6. Microcitrus Australasisca Fruit Extract
    (dipercayai mampu menegekalkan kecantikan kulit secara keseluruhan)
Terdapat 3 Produk dalam kotak kecantikan LETS CANTIK Skincare :
  1. Pencuci Muka
  2. Sern Nakan
  3. Krim Pemutih Muka (BB cream)
  4. TamBahan : Krim Jerawat untuk yang banyak jerawat tu.
  • Georgeous BB Gream 15GM
    Melindungi kulit daripada sinaran matahari.memberi kelembapan pada kulit muka,Mengecilakn pori-pori.Mengembalikan keremajaan kulit, merawat kulit berminyak membantu mengurangkan jerawat.
  • Amazing Cleanser Gel 50ML
    Melembutkan, menghaluskan dan melicinkan kulit muka serta membantu menghilangkan jerawat dan kedutan kulit. Kulit lebih berseri dan bermaya.
  • Fabulous Night Serum
    Memberi kelembapan pada kulit muka, mengecilkan pori-pori, mengembalikan keremajaan kulit anti kedutan, mencerahkan kulit muka, membantu mengurangkan jerawat dan jeragat.
 Dan yang paling best produk ni di asaskan oleh bumiputra, syafierayamin.com dengar produk ni sudah menerima reaksi positif dari pengguna-pengguna di luar sana. Alamak rasa macam nak cuba je produk ni. Nak tengok berkesan atau tidak dekat kulit kita yang sensitif ni.

Mana Nak Beli LETS CANTIK SKINCARE?

LETS CANTIK Skincare oleh NurSajat Beautician baru sahaja merasmikan web nya di www.letscantik.com.my jadi tak perlu rungsing lagi mana nak cari, paling best dia boleh buat delivery lagi tak payah dah nak keluar rumah hehe.

Dan yang paling BEST ! NurSajat Beautician ni  ada 2 cawangan satu di Galaxy Ampang Shopping Mall, Kuala Lumpur antara tempat yang paling dekat dengan rumah syafierayamin.com dan juga di Bandar Uda Johor Bahru. Setiap pusat kecantikan NurSajat Beautician ada 5 orang pembantu perubatan yang sangat professional dan telah diiktiraf dari Kerajaan untuk memberikan rawatan kulit wajah kepada pelanggan.

Yang nak jadi Stokis tu pun di alu-alukan untuk korang menjana pendapatan tambahan lebih-lebih lagi yang tak tahan dengan kenaikan harga kos kat Kuala Lumpur ni.

Perkhidmatan Lain NurSajat Beautician

Selain produk LETS CANTIK Skincare, servis perkhidmatan seperti Facial Treatment, Injection IV Drip, IV Drip, Drip, Facial, Nano Treatment dan banyak lagi ada dekat butik kecantikan ni, ee bestnya rasa macam nak cuba je servis NurSajat Beautician ni, teringin nak suruh dorang sental parut lama dan muka lobang-lobang syafierayamin.com ni.

Kalau nak tahu tempat ni agak famous sebab selalu dikunjungi oleh wanita-wanita yang bergaya mewah, pelakon, penyanyi dan rata-rata hampir semua pekerjaan lah untuk dapat kan servis kecantikn kat sini.

Untuk Maklumat lanjut boleh layari laman sosial
Instagram : Nur Sajat dan NurSajat Beautician.













Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com