5 sebab The ParentHood - London Street Family Park adalah pilihan terbaik untuk mommies & daddies.

syafierayamin.com memperkenalkan kepada pembaca sekalian "the 1st London Street Family Park" oleh The ParentHood yang kini berada di Tingkat 2, Sunway Putra Mall, Kuala Lumpur yang baru dilancarkan pada 5December lalu ! Teruja tak masing-masing ? Syafierayamin.com sudah tentulah sangat teruja !

The ParentHood adalah salah satu jawapan yang sesuai untuk Mommies/Daddies di luar sana dalam mencari barangan keperluaan untuk anak-anak !

Ada 5 sebab anda akan teruja dengan The ParentHood - London Street Family :
  1. Ada tempat untuk sesi pembelajaran dan tempat bermain untuk anak-anak.
    Contohnya : "Kids kick Boxing," Kelas bahasa Mandarin dan juga kelas drama.
  2. Ibu-ibu boleh shopping untuk barangan keperluaan ibu dan anak.
    Ada pelbagai jenis jenama tempatan dan luar negara yang boleh didapati sepanjang perjalanan di London Street. Sebanyak 33 retailers yang offer barangan terbaik - Faber Castell, Pigeon, Pureen, Hasbro, etc.
  3. Siap ada spa untuk relax kan diri dan mengisi waktu lapang.
    Ibu ibu boleh cantikkan kulit dan kuku sementara anak dalam tempat bermain. Dan ada juga servis haircut untuk kanak-kanak.
  4. Siap boleh makan lagi sebab ada Cafe disediakan dalam The ParentHood. Makanan semuanya adalah makana yang sihat jangan risau ye.
  5. Servis-servis lain yang disediakan adalah seperti taman indoor, tempat untuk majlis parti dan sebagainya.

 

Dalam Parent Hood London Street ni ada bas besar, dekorasi yang anda boleh nampak memang fully-style macam kita berada di London, rasa macam tak payah pergi London dah bila berada di sini/
 

ParentHood juga menyediakan taman permainan Indoor untuk kanak-kanak bermain sambil menambahkan skill mereka dalam aktiviti flying sox dan sebagainya.
 

Antara barangan yang dioffer di dalam kedao kedai retailer ParentHood
 



Jadi bagi mommies/daddies or yang bakal menjadi inilah masanya untuk anda semua melawat atau spend your money and time di TheParentHood - 1st London Street Family Park, tempat yang membawa anda merasai seperti di KOTA LONDON !

Untuk maklumat lanjut, sila layari :
Facebook : The ParentHood
Laman Web : theparenthood.com.my
My Kingdom Playground by The ParentHood : https://www.facebook.com/jepkingdom/timeline

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com