Shogun2U sesuai untuk mereka yang suka makan dekat rumah atau tak sempat keluar dari ofis.

Hi semua, baru-baru ini syafierayamin.com punya blogger friends Jane & Sis Ellie keep updating pasal makanan Japanese, Korean and Chinese delivery ! Sebab I memang seorang yang gemar makan-makanan dari style sana pun sebab makanan yang ringkas tapi lengkap dengan sayur, nasi dan ikan atau pun daging.

Memandangkan yang banyak delivery macam fast food je nak try juga makan-makanan yang berat kan. Sekarang ni tak payah nak rungsing kan kepala lagi, dah banyak pilihan untuk sistem penghantaran makanan kali ni. Nasib baik Shogun2U available sekarang dekat my area. Senang lah I just order je and terus sampai depan rumah dalam lebih kurang sejam.

Saya rasa berbaloi untuk saya jimatkan masa walaupun duduk dekat rumah je. Kalau suami pergi kerja siapa nak hantar kita pergi kedai makan kan ? Kalau ank masak setakat ibu dan anak je makan rasa macam tak best la. Sebab malam nak kena masak lagi. So biarlah siang kita kurangkan aktiviti memasak sikit sebab tengah sarat mengandung ni kena jimatkan tenaga. Hehe.

Cara dia mudah je Korang lawat www.shogun2u.com

Lepas tu nanti korang boleh search tempat tinggal korang dekat mana. Kalau ada masalah just chat online je.

Paling best sekarang tengah ada offer 40% cepat cepat pergi lawat website www.shogun2u.com ni.

Saya dah order, jom tengok apa yang saya order.


Lepas dah order, tunggu je, tak sampai 1 jam dah sampai ! Makanan dalam keadaan panas dan minuman yang sejuk dan menyamankan.

Bestnya kalau ada macam-macam pilihan makanan lagi. Western ada pun seronok ! ;)

Jadi dah tunggu sampai pun deliverer Shogun2U. My Rayyan memang suka lah makan nasi sticky japan ni. Air dia memang sedap, beli extra sebab malam nanti husband balik boleh dia rasa. hihi. ;)


Bagi anda semua yang nak merasa pengalaman bersama makanan cuisine dari Japan, Korean dan Chinese. Boleh lah layari www.shogun2u.com. Sangat sesuai untuk yang tak sempat nak keluar rumah pergi beli makanan atau yang busy kerja dalam ofis ataupun nak jimat kos travel.

Selamat mencuba rakan-rakan. ;)

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com