Masih 40% Diskaun - Kali kedua Ordered makanan Dekat shogun2u.com

Laparnya tapi badan macam malas sangat nak masak, so I berkeputusan nak beli makanan bungkus je, malas nak pergi kedai makan nak kena pakai baju sopan-sopan pulak kalau keluar rumah nanti, hihihi..

Sementara masih ada 40% diskaun di www.shogun2u.com sehingga 15 Oktober ni jadi cepat-cepatlah grab, makanan pun sedap-sedap lebih-lebih lagi makanan ala-ala Jepun tu. Tak rugi la dah la jimat masa travel and tak perlu nak penat-penat pergi keluar rumah dah. Lepas ni just order je terus sampai depan rumah. Seronok je. Tak stress dengan traffic jam terutamanya sekali ! Jom Tengok Apa yang saya order untuk makan malam hari ni.

 

Untuk makan 2 orang meals berat aku telah order Nasi Lemak (Japanese Style) RM18.90 1 Pek dengan Tori Ramen ( Ayam ) RM16.90 1 pek untuk laki aku.

 

Saya suka order Air minuman dari shogun2u.com ni sebab air dia sedap-sedap ada longan, ada nata de coco, ada bunga Chrysanthemum  dengan laici. Suka lah sebab air dia lembut je. Setiap 1 minuman RM3.80.

  
Antara dessert yang sempat aku order, Cheese Tart RM6.80 6 pieces ni, anak aku dah baham sebiji. Lagi best dia pergi angkat bungkusan makanan terus terabur tart cheese kesayangan aku ni.


Yang ni adalah Shigun Fried Bun ( RM4.80 ) 3 PIECES, abaikan yang sotong & chicken deep fried dalam kotak tu, itu nasi lemak punya.

Total keseluruhan lebih kurang RM69.20 tapi tolak 40% jadi RM41.52. Berbaloi beli waktu tengah ada promosi ! ;)

Boleh baca entri pertama pasal Shogun2u di page saya : http://www.syafierayamin.com/2015/10/shogun2u-sesuai-untuk-mereka-yang-suka.html

Untuk maklumat lanjut boleh lawati : www.shogun2u.com

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com