Kami masih boleh bergaya walaupun kami tidak kurus !

Plusify - salah satu web jualan yang tidak asing lagi buat para wanita di luar sana. Ianya khusus untuk wanita yang mempunyai saiz badan dari L hinggalah ke XXXL dan sekarang semua wanita boleh bergaya dan ianya tidak lagi terhad. syafierayamin.com kali ini berasa teramat bertuah sebab dapat turut serta semasa jualan ulang tahun berberapa hari lepas.

Memandangkan berat badan syafierayamin.com dah semakin naik disebabkan oleh kehamilan, jadi pemilihan pakaian juga amat penting untuk syafierayamin.com. Dan kalau anda perhatikan syafierayamin.com ni memang seorang mama yang suka bergaya, kalau boleh hari-hari nak pakai pakaian yang cantik, tapi baju sebelum hamil agak tak sesuai nak dipakai.

Melihat ramai beauty blogger update pasal plusify.my buat syafierayamin.com terasa teruja nak cuba tengok dan godek-godek apa yang ada dalam 'plusify wardrobe' ternyata banyak pilihan yang cantik-cantik dan sudah tentu ianya muat untuk badan syafierayamin.com.

Plusify mempunyai rekaan yang sangat menarik di mana rekaan pakaiannya boleh menyerlahkan kelangsingan, kenaggunan dan 'curvy' yang ada pada setiap wanita walaupun mempunyai saiz badan yang lebih comel.

Antara pakaian yang menarik boleh didapati di plusify

Pakaian pilihan syafierayamin.com dari plusify - Paisley Ribbon RM99 tapi sekarang tengah ada SALE RM45

Antara pakaian, barang perhiasan dan bag yang dapat syafierayamin.com modelkan hehe

Bersama rakan blogger, cantikkan mereka semua

Antara pemenang bertuah yang selalu update pasal  plusify.
Jadi untuk wanita di luar sana ! Apa tunggu lagi cepat singgah plusify.my. Sekarang tengah ada promosi hampir 70% sempena hari ulang tahun Plusify.my !

Untuk maklumat lanjut :
www.plusify.my
Email : curves@plusify.my
Facebook: fb.com/plusify
Instagram: @plusifyme


Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com