Kebaikan OSTEMARIX untuk Ibu di awal Kehamilan

6/03/2015 04:01:00 PM

Hi, Assalamualaikum- so harini saya nak kongsi kisah saya dengan Shaklee, sekarang dah nak masuk anak kedua, kalau nak tahu masa saya hamil anak pertama sebelum tu tak kenal lagi produk Shaklee ni, masa awal kehamilan anak pertama pada 3 bulan pertama, saya alami masalah sakit pinggang yang serious, simpul biawak dekat bahagian betis kiri, waktu tu sape je yang tahu ? Saya sendiri yang tanggung sakit, suami pun tak tahu jalan penyelesaian, waktu tu tak tahu nak makan apa, noob betul lah. Berani saya cakap saya minum Anmum pun tak jalan, tetap sakit gila, kurangkan sakit pun pakai minyak panas je, berlarutan sampai lah keluar si Rayyan tu.

Bayangkan saya hamil anak pertama waktu umur lebih kurang 23 tahun dah sakit macam orang tua... dang teruk sungguh... kalau nak tahu badan sya sebenarnya kekurangan Kalsium kot.. padanlah pendek haha...


Kesan utama yang saya dapat rasakan lepas ambil Ostematrix :
Tapi sekarang tengah hamil anak kedua, malam malam saya akan ambil 4 biji ostematrix sebelum tidur, Alhamdulillah tak seteruk awal kehamilan dulu, tak ada simpul biawak sangat sekarang. Ada tapi memang tak sampai kejang macam dulu. 

Okay sebenarnya banyak yang belajar tentang vitamin Shaklee ni dan sekarang saya sendiri testimoni dia..

Saya dengar Ostematrix Shaklee ni nama baru sebelum ialah Calcium Magnesium.

Banyak betul Khasiat yang boleh dapat dengan Ostematrix ni.

Boleh kuatkan gigi, dulu masa anak pertama tak makan dah hilang 1 biji gigi geraham, betul lah kaa orang anak beranak sorang mesti 1 biji gigi hilang sebab apa sebab kalsium dah kurang dalam badan, anak dalam perut dan serap banyak untuk pembentukan dia.

Boleh elak sembelit masa hamil, Sekarang anak kedua baru nak ambil, ye betul senang saya buang air hari hari.. baru semalam makan kentang goreng, malam tadi ambil 4 biji, pagi tadi buang air lancar je, Alhamdulillah tak ada masalah sakit perut sembelit dah. Tapi nak tengok masa 6 bulan nanti. Sebab kandungan Magnesium dalam Ostemarix boleh membantu usu bergerak dengan konsisten dan sihat walaupun semasa hamil.. sukanya dengar..

Kurangkan masalah Kaki bengkak, masa kehamilan pertama tak makan Ostematrix memang kaki saya bengkak, sakit tau, bukan senang rupanya jadi Ibu, so anak-anak memang patutlah korang respect sama ibu korang. Untuk kehamilan yang kedua ni Alhamdulillah tak ada lagi masalah kaki bengkak. Harap masa 7 bulan nanti tak ada bengkak lepas dah makan Ostemarix ni.

Dulu saya selalu tidur lewat bangun pun lambat Kali ni lepas dah makan Ostemarix tidur awal malam malam pukul 12 je mesti suruh husband tutup lampu, bangun pukul 6, terkejut husband tengok, rajin pulak bini dia bangun pagi kali ni. Saya tak tahu tapi tu yang berlaku lepas makan Ostemarix semenjak kebelakangan ni. Betul lah nak nangis tengok kesan positif, Senang tidur awal mudah bangun pagi.





Anda berminat nak sihat, bebas masalah kaki kejang ketika hamil ? Takut hilang gigi ? Jom cepat kol saya untuk tahu harga terbaik dari Shaklee untuk Ostematrix, jangan tunggu lambat-lambat macam saya dulu, rugi, nak sihat kena bermula dari awal..

Whatsapp saya : Syafiera : 0132347502

You Might Also Like

Twitter

Like me on Facebook

Instagram