Jaga gigi anak anda

10/02/2014 01:43:00 AM

Hi ! Entri kali ni pasal kebersihan gigi anak-anak korang.
Macam aku, tiap-tiap malam sebelum anak aku tidur aku akan pastikan gigi dia bersih..
aku pegang dia kuat-kuat gosok gigi dia..

sebab dah suka makan coklat, gula-gula, so kena lah selalu bersihkan gigi dia tu..

dia nangis tak nangis aku nak juga gigi dia bersih sebab aku tak nak dia rongak..
aku nak gigi dia cantik..


Dia ni kalau gosok gigi nangis, tapi kalau floss no problem..
hehehe..

You Might Also Like

Twitter

Like me on Facebook

Instagram