Untuk Anak yang kreatif dan suka melukis

9/23/2014 04:39:00 AM

Entri kali ini, khas untuk anak-anak anda yang kreatif dan suka pegang pen tu.
Alasan tajuk aku tu sebenarnya untuk anak yang tengah otak berkembang tu, yang dapat pen satu rumah dia duduk lukis.. dinding, lantai, meja makan.. duhhh....

Aku tak kisah, aku tak marah, yer lah budak nak belajar macam-macam, aku tak nak halang dia belajar, so aku biarkan, tapi kalau encik suami balik tengok rumah ni penuh dengan lukisan cantik-cantik mahu tak jadi NAGA pulak..

So, aku pun cari idea, asalnya aku jumpa dekat dalam Facebook rakan, lepas tu aku rasa menarik Idea ni, so, aku ambil kotak saiz dia, aku letak semua marker pen tu dalam kotak, so, boleh lah anak aku lukis-lukis dalam tu..

Memang ternyata berkesan, dia dah tak lukis kat lantai dan dinding, tapi kat diri sendiri tu masih ada lah..

So, ibu-ibu sekalian bolehlah try idea ni..

Mama pun tolong lukis sekali.
Bila dah penat rumah pun tunggang-langgang, dia pun tidur terbungkang di situ, haha.

Korang mehlah diskuss diskuss di sini, ada ruang untuk komen. :)

You Might Also Like

Twitter

Like me on Facebook

Instagram