Anak tak nak makan ?

9/23/2014 04:47:00 AM

Entri kali ni pasal anak yang susah nak makan ni,
Si Rayyan ni, dia ni memang susah sikit nak makan la dulu-dulu sebab ye la budak menyusu badan dah lebih 2 tahun ni.
Dia jauh lebih suka minum susu.

Aku dah try Lysine, Champs, Mealshake, semua aku dah try,
masak-masak sedap sedap..
ternyata hasilnya...

Alhamdulillah, akhirnya kuat jugak dia makan..
walaupun badan tak gemuk tapi kesihatan dia,
Alhamdulillah okaay, bmi okay, jarang sakit. ;)

Sup sayur, ayam goreng dan nasi dah suka makan
Kadang-kadang malam pun minta biskut. Mama bagi je la makan... hehe.
Tapi jangan lupa gosok gigi anak-anak ni..

Korang ada tips lain untuk di kongsi ? Boleh lah komen di bawah ;)

You Might Also Like

Google+ Followers

Blog Followers

Penjual Shaklee

Penjual Shaklee