Adakah MealShake shaklee Berkesan?

9/03/2014 06:06:00 PM

Assalamualaikum,
entri kali ni pasal Mealshake shaklee.
Anak saya ni ada masalah nak makan.
Kalau makan pun sikit-sikit je,
tapi kalau makanan kegemaran dia memang laju la.

Sebelum bagi Mealshake saya kasi Lysine dulu.
Ada lah tambah sikit selera makan.
Tapi tak lama sekejap je.
Lepas tu dia tetap menyusu dada kagi lama bergayut.

Lepas tu try kasi Mealshake pulak.
Kasi campur dengan air milo sebab budak ni suka minum air milo.
Lepas dah campur tu,
adalah selera makan tu,
sediakan nasi ada lah 2-3 sudu jugak makan,
anak saya ni suka makan ikan,
so bagi makan ikan je la.

Bagi mealshake ni saya kasi seminggu 2-3x je.
sekarang dah umur 2 tahun ni ingat kasi dia makan hari-hari.
Biar besar badan dia, kuat, nanti boleh lah mama hantar pergi school.
Hehe..

Sekejap je kau dah membesar oh anak,
dulu masa kau bawah 2 tahun risau je mama kau nak bawa jalan-jalan,

tapi sekarang kalau berjalan mesti pandang mama..
senang dah bawa shopping oh anakk...
hehe ☺☻♥

You Might Also Like

Twitter

Like me on Facebook

Instagram